צפו בילד ובאביו

"השוטר הבין שזו לא גנבה, וצעק: עוף מפה"

אחרי ששוחרר ממעצר השווא בחשד לגנבה, ניצב הילד מבני ברק לצד אביו בתוך ביתו, כשזה מתאר כיצד הוכיח לחוקר המשטרה את האמת, ו'נזרק' על ידו החוצה; במשטרה מכחישים • צפו (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הילד, האב וטענותיהם (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בסרטון שנחשף ב'כיכר השבת', והסעיר את הרשתות החברתיות, נראה כזכור מעצרו מוקדם יותר השבוע של ילד מבני ברק, בחשד לגנבת אופניים, בעוד הוא ממרר בבכי; כעת אביו מספק את סוף הסיפור, ומשמיע את כעסו על המשטרה - שמצידה מכחישה את דבריו.

כזכור, המקרה אירע בשעת בוקר מאוחרת ביום שני האחרון, במתחם צ'מפיון שברחוב הברון הירש בעיר התורה, לא רחוק מתחנת המשטרה המקומית. וחייל חרדי שהיה עד ראיה לנעשה, תיאר ל'כיכר השבת' בזעזוע את תחושותיו: "עברתי במקום, כשלפתע אני רואה כוחות משטרה סמויים עוצרים ילד חרדי באטימות לב".

"כשרציתי לברר מה קורה עם הילד, אמר לי השוטר: 'אתה עם מדי צבא, ובמקום לעזור לי, עוזר לילד? זה ילד שגנב אופניים. אבל הילד הכחיש ואמר לי: מה פתאום! לא גנבתי את האופניים; בסך הכל ברחתי מהמשטרה".

לדברי הילד, הוא ניסה לברוח מהשוטרים שהתקרבו אליו, "רק כי פחד מהמשטרה בגלל גל ההסתה נגד הציבור החרדי", סיפר עד הראייה, והוסיף: "כאב לי הלב כשהילד מירר בבכי, לכאורה על לא עוול בכפו".

במשטרה לעומת זאת הגיבו אז, במענה לפניית 'כיכר השבת', כי "הנער עוכב לתחנת המשטרה בגין החזקת רכוש החשוד כגנוב, לאחר שזרק את האופניים והחל במנוסה מהשוטרים, סירב להזדהות והציג לשוטרים גרסאות סותרות. משכך, עלה חשד כי מדובר באופניים גנובים שהחזיק ברשותו".

אך כאמור כעת מתברר כי מדובר היה בחשד שווא, כפי שמתאר אבי הילד בסרטון שצילם איתו, בביתם, לצד האופניים המדוברים. "אני האבא של הילד, שטענו שגנב אופניים", פותח האב את דבריו. "הנה הבן, והנה האופניים. דיברתי עם החוקר, ואמרתי לו מפורש: תשמע, האופניים שייכים לנו, בוא קח סימנים" (וכאן הוא מציג שלל ראיות לבעלות על הרכוש).

לטענת האבא, "אחרי שעברה דקה מאז שסיימתי, החוקר קורא לילד ואומר לו: קח את האופניים שלך - ועוף מפה...".

"אז כל מי שחשד בילד ואמר שהוא גנב, אז הנה: הצדק יצא לאור. הסיפור הזה יכל להסתיים תוך חמש דקות, אם החוקר היה שומע אותי חמש שעות קודם לכן. חבל שככה זה יצא", מסיים האב בתסכול.

יצוין, כאמור, כי במשטרת מרחב דן אומרים ל'כיכר השבת', כי כל הטענות כלפי התנהלות החקירה, לא אירעו כלל מעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר