בג'אבל מוכבר

בן שנתיים במצב קשה לאחר שנשכח ברכב

פעוט נמצא כשהוא ללא הכרה, אחרי שעות ארוכות בהן שהה ככל הנראה בתוך רכב סגור, בחום הכבד. תוך כדי מאמצי החייאה, הוא פונה במצב קשה להמשך טיפול רפואי (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בתמוז תש"פ | 15.07.20
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מחריד: פעוט במצב קשה, לאחר ששהה שעות ארוכות בתוך רכב סגור, בחום הכבד השורר היום (רביעי).

האירוע המזעזע התרחש ברחוב אל מדראס, בשכונת ג'אבל מוכבר בירושלים, כשאל המקום הוזעקו כונני ההצלה מהארגונים השונים, כדי לנסות ולהציל את חייו של הילד.

רמזי בטאש, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "כשהגענו לשם נתקלנו בילד כבן שנתיים, שלדברי בני משפחתו שהה ברכב זמן ממושך, ובעקבות כך איבד את הכרתו".

"בסיוע צוות קופת החולים, ביצענו בו פעולות החייאה, ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, תוך כדי סיוע נשימתי במצב קשה".

חובשי רפואת חירום במד"א, חסן סרור ואוהביה שרעבי, הוסיפו: "כשהגענו למקום, חברנו לצוות המרפאה שהעניק טיפול רפואי מציל חיים לפעוט שהיה מחוסר הכרה וחם למגע, והמשכנו את הטיפול, שכלל נוזלים וקירור. העברנו את הפעוט לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית החולים, כשמצבו יציב".

תינוק במודיעין עילית, שניצל ע"י ערבי (ארכיון. מצלמות אבטחה)

ממשטרת ישראל נמסר, כי "נפתחה חקירה בעקבות דיווח על פעוט כבן שנתיים וחצי שאותר ברכב חונה במזרח ירושלים, כשהוא במצב קשה - ככל הנראה לאחר ששהה שם זמן ממושך. נסיבות הימצאותו ברכב נבדקות".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים וקוראים "לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות בכלי רכב ללא השגחה, אפילו לא לרגע. כמו כן, מומלץ לפקוח עין ברכבים חונים, בפרט בימי הקיץ החמים, ולבדוק אם לא נשכחו בהם ילדים או פעוטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר