"כמו בבית שמש"

הסגר על לוד: בני גנץ הודיע על חבילת סיוע

שר הביטחון קיים ישיבה עם ראש העיר לוד וסיכם עימו על חבילת סיוע ייעודית ללוד הכוללת תקציב הסברה והסעות מיידיות למלוניות, במטרה להוציא את החולים מהעיר (קורונה)

שוטרים בלוד - לפני כשבועיים (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

בישיבה שהתקיימה בשעה האחרונה (רביעי) בין ראש עיריית לוד לשר הביטחון בני גנץ וראשי פיקוד העורף באמצעות הזום, התחייב גנץ, כי ייתן לעיר סיוע מיוחד להילחם בנגיף - במודל בית שמש.

לפני כשבוע, הודיע ראש הממשלה, כי הוא החליט להטיל סגר על מספר שכונות אדומות בלוד, בשל העלייה בתחלואה בקרב תושבי אותן שכונות.

הסגר אמור לפקוע מחר, והיום, התקיימה באמצעות ה'זום', ישיבה דחופה בה נכחו שר הביטחון בני גנץ, רמ"ט פיקוד העורף תא"ל איציק בר וראש העירייה יאיר רביבו.

אנשי משרד הביטחון ופיקוד העורף הודיעו לרביבו שבדומה למודל שהחל לפני 48 שעות בבית שמש ובאמצעות סיוע תקציבי של משרד האוצר, יספקו גם לעיר לוד, שנכון לשעות הבוקר רק 4 תושבים ממנה פונו למלוניות, מרכיבים יעודיים למלחמה בקורונה.

אלו הכלים שיינתנו לתושבי העיר, על פי הודעת גנץ

• יוקצו מקומות ייעודיים לתושבי לוד במלוניות.

• צה"ל ופיקוד העורף יעמידו אוטובוסים קבועים בעיר שיפנו באופן מיידי היסעים למלוניות.

• לעירייה יוקצה תקציב ייעודי של 150,000 ₪ להסברה לתושבים על הצורך ואפשרויות הפינוי למלוניות בשפות שונות ובאמצעי התקשורת השונים הרלבנטיים לעיר.

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, אמר בשיחה: "אנחנו נעמוד לרשות העיר וראש העיר גם בסיוע שאנחנו נותנים היום, וגם בפעילות לצמצום שרשרת הטיפול עד הפינוי למלוניות. אנחנו במשימה לאומית- וראשי הערים חייבים לקבל סמכויות וסיוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר