אכיפה משטרתית

סירב לעטות מסכה בבנק, נאזק ונקנס • צפו

אזרח שסרב לעטות מסכה בבנק, ניסה לאלץ את השוטרים להשתמש בכוח - תוך שהוא מאיים לפרסם את הסרטון ברשת. הוא נאזק, הוצא החוצה ונקנס • צפו בסרטון ממצלמת הגוף של השוטר (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרת ישראל התקבל אתמול (רביעי) דיווח על גבר שנכנס לסניף בנק בראשון לציון ומסרב לעטות מסיכה על פניו, כפי ההנחיות למניעת התפשטות נגיף ה'קורונה'.

שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באיש, כשהוא מסתובב בתוך הבנק כשהוא ללא מסיכה. השוטר ביקש מהאיש מספר פעמים לשים מסיכה על פניו, ואף הציע לתת לו מסיכה אך הוא סירב.

השוטר ביקש ממנו לצאת מהסניף אך הוא עדיין סירב, תוך שהוא ממשיך להתעלם מבקשות השוטר לצאת מהסניף. השוטר הבהיר לחשוד מספר פעמים כי אינו מעוניין להשתמש נגדו בכוח, אך החשוד המשיך להתגרות בשוטרים ואמר כי הוא רוצה שיעצרו אותו, כאשר במקביל הוא מתעד את המעצר בטלפון הסלולרי שלו ואומר לשוטר: "זה הולך עכשיו חזק חזק לרשת".

החשוד נאזק והוצא מחוץ לניף ושם השוטרים שחררו אותו, לאחר שנרשם לחובתו קנס בסכום של 500 ש"ח בגין אי עטיית מסיכה.

במשטרה קוראים לציבור "להקפיד על קיום התקנות ולעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי, להישמע להוראות השוטרים ולהזדהות בפני שוטרים כחוק, להימנע מביצוע עבירות פליליות במהלך האכיפה או מניסיונות להכשילה, הכול למען הבריאות של כולנו ובכדי שיחד נבלום את התפשטות הנגיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר