מתקפה מבית

דוד ביטן נגד נתניהו: "הליכוד הגיע לשפל חדש"

ח"כ דוד ביטן, שהיה מנאמניו הגדולים של ראש הממשלה נתניהו, יוצא למתקפה חריפה נגד רוה"מ ויו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר וטוען כי "הליכוד הגיע לשפל חדש" (חדשות, פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ביטן ונתניהו. ארכיון (צילום: Miriam Alster/Flash90)

ח"כ דוד ביטן, שהיה מנאמניו הגדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואף שימש במשך תקופה ארוכה כיו"ר הקואליציה מטעם הליכוד, יוצא הבוקר (חמישי) למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר וטוען כי "הליכוד הגיע לשפל חדש".

כזכור, השבוע התקיימו הבחירות לליכוד העולמי, כאשר מיקי זוהר ויעקב חגואל - היו"ר הנוכחי, הגיעו לקו הגמר עם מרבית הקולות. הבחירות השבוע הינם החלק הראשון של הבחירות, ובשלב זה רק הצירים הישראלים יצאו לבחור, והם מהווים 40% מהגוף הבוחר.

בשבוע הבא ייבחרו הצירים הבינלאומיים שמהווים 60% מהגוף הבוחר; רק בסופו של תהליך בחירת הצירים, יבחר יו"ר הליכוד העולמי, וכן הנציגים לקונגרס הציוני העולמי.

בליכוד מעריכים כי ליעקב לחגואל יש יתרון בקרב הצירים בחו"ל שמהווים 60% מסך הקולות מה שעשוי להביא לניצחונו.

כעת טוען ח"כ ביטן כי "נתניהו ומיקי זוהר לוחצים על יעקב חגואל לבגוד בחבריו בליכוד העולמי ובסוכנות וזאת תוך כדי התניית מינויו של דני דנון לכהונה נוספת של שגריר אלא אם יפעל על פי דרישתם".

לדברי ביטן, נתניהו וזוהר דורשים מיעקב חגואל, יו"ר הליכוד העולמי הנוכחי, להסיר את מועמדותו על אף שצפוי לו רוב בהצבעה, כדי לאפשר את ניצחונו של מיקי זוהר שמתמודד אף הוא על התפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר