"תתייחסו אלינו"

החרדי שנאם בכיכר רבין בזעקה לנציגים החרדים

אלפים התאספו בשבוע שעבר בכיכר רבין בתל אביב, לפתע עלהחרדי לבמה, בתחילה הוא התקבל בתנועות מגונות אך לבסוף במחיאות כפיים • מוטי זורגר בראיון לישי כהן • צפו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

בשבוע שעבר הוא התקבל בבוז ובתנועות מגונות כשהוא עלה לנאום בעצרת המחאה בכיכר רבין בתל אביב, אך כשהחל לדבר ולזעוק את זעקת העובדים החרדים הוא זכה למחיאות כפיים. בראיון באולפן 'כיכר השבת' פונה מוטי זורגר לנציגים החרדים בתחינה שיתייחסו למשפחות שנכנסו למצוקה כלכלית חסרת תקדים.

במהלך דבריו, פנה זורגר לנציגים החרדים ואמר: "אני נמצא היום בפיגור של חמישה חודשים בתשלום שכר הדירה, ויש לי הודעות מפעל הדירה מלפני שעה שהוא הולך לחפש שוכר אחר. הוא אומר את זה בעדינות כמובן.

"אני קורא כאן ישירות לידידנו היקר מאיר פרוש, יענקל ליצמן ומשה גפני, כל החבר'ה החרדים שמכירים אותי טוב מאד מזה שאני פעיל במשך שנים באגודת ישראל ובבחירות האחרונות אף הייתי פעיל מאד במטה והבאתי הרבה מאד קולות ליהדות התורה, בבקשה תתייחסו אלינו, תירימו טלפון גם כשאני צריך ולא רק כשאתם צריכים.

"אני מייצג מאחורי הרבה מאד אנשים, ספרדים ואשכנזים, חסידים וליטאים. תרימו טלפון ותנו לנו את התחושה שאיכפת לכם מאיתנו. גם אם אין לכם דרך לעזור, השתיקה שלכם גורמת לנו לחשוב פעמיים ולחשוב רע מאד.

"אנחנו לא נגדכם, וכולנו גאים על כך שהצבענו למפלגה חרדית. הספרדים לש"ס והאשכנזים ליהדות התורה, אבל אל תתבצרו בעמדות שלכם ואל תתנו לנו תחושה כאילו אנחנו לא קיימים, דברו איתנו בגובה העיניים וננסה לפתור את הבעיות יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר