פנייה לאזרחים

מ"מ המפכ"ל: "אסור בשום אופן להיגרר לאלימות"

ברקע שורת המחאות האלימות השבוע, כותב ניצב מוטי כהן: "לא נאפשר התפרעויות אלימות מכל סוג שהן, ולא נשלים עם ניסיון פסול ומסוכן לפגיעה באזרחים, בשוטרים וברכוש" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן פרסם היום (חמישי) פניה פומבית לאזרחי מדינת ישראל ברקע ההפגנות האלימות במהלך השבוע האחרון.

"לאחרונה אנו עדים לריבוי מחאות ברחבי הארץ על הרקע המציאות המורכבת שכולנו נקלענו אליה. לצערנו חלק מהמחאות גולשות לאלימות וונדליזם ואת זה לא נאפשר".

כהן הבהיר, "מותר למחות ולהפגין, אסור בשום אופן להיגרר לאלימות מכל סוג שהיא. גם בתקופה מורכבת זו נמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה לכל אדם בגבולות החוק, אולם לא נאפשר התפרעויות אלימות מכל סוג שהן, ולא נשלים עם כל ניסיון פסול ומסוכן לפגיעה באזרחים, בשוטרים וברכוש".

"אני קורא לכם, אזרחי ישראל, דווקא בתקופה הזו עלינו לנהוג באיפוק ובאחריות חברתית ואישית, ולא לפגוע איש ברעהו או בשוטרים הפועלים בכל שעות היממה לקיום הוראות החוק, לשמירה על הסדר הציבורי ועל הבריאות של כולנו".

המפכ"ל הוסיף, "מזה תקופה ארוכה, השוטרים והשוטרות שלנו נמצאים בחזית ופועלים במסירות והקרבה למען הציבור. הם שסופגים לא אחת את הזעם והתסכול הציבורי נוכח המצב, ראויים לכל גיבוי והערכה על פועלם ומסירותם. אני מחזק את ידיהם בביצוע כל המשימות המוטלות על כתפיה של המשטרה".

"כולנו עוברים ימים לא פשוטים ונדמה שאין בית בישראל שמשבר הקורונה לא השפיע על יומו ועל שגרת חייו. בימים בהם שיעור התחלואה מצוי בעלייה מתמדת, המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה הוא עצום. לנו כמשטרה חלק חשוב במאמץ זה, וכדי להצליח נדרש שיתוף הפעולה והמשמעת האזרחית של הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר