ברקע ה'מענקים'

הישראלים סומכים על נתניהו יותר מעל פקידי האוצר

44.4% מהישראלים סומכים יותר על נתניהו וההנהגה לעומת 27.8% שהשיבו כי הם סוכמים יותר על הפקידות המקצועית במשרד האוצר; כך עולה מסקר שערך מכון דיירקט פולס (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו במסיבת העיתונאים אמש (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג אמש (רביעי) יחד עם שר האוצר ישראל כץ תכנית מענקים לכל המשפחות בישראל, זאת בניגוד לעמדת צמרת האוצר שמתנגדת נחרצות לתכנית.

לפי התוכנית של נתניהו כל אזרח יקבל 750 שקלים, משפחה עם ילד אחד תקבל 2,000 שקלים, משפחה עם שני ילדים תקבל 2,500 שקלים ומשפחה עם שלושה ילדים ומעלה תקבל 3,000 שקלים.

בעקבות כך שנתניהו מוביל מהלך כלכלי בניגוד לעמדת פקידי האוצר - ולא בפעם הראשונה, כזכור במשבר הגדול בשנת 2003, אז הוביל נתניהו מהלכים שלא תמיד תאמו את עמדת הפקידות המקצועית, נערך סקר - על מי הציבור סומך יותר.

בסקר שערך מכון דיירקט פולס, נשאלו המשתתפים על מי הם סומכים יותר בהחלטות כלכליות - על הפקידות המקצועית במשרד האוצר או על נתניהו וההנהגה.

44.4% השיבו כי הם סומכים יותר על נתניהו וההנהגה, 27.8% השיבו כי הם סוכמים יותר על הפקידות המקצועית במשרד האוצר, 25% השיבו על אף אחד מהם ו-2.8% השיבו "לא יודע/ת".

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה- 16 ביולי 2020 בשעות הצהריים, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 651 משיבים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.2%+- בהסתברות של 95%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר