כיצד להפוך את דלתות הזכוכית במקלחת לנוצצות

כך תוכלו להשיב לדלתות הזכוכית של המקלחון שלכם את הברק והזוהר שחסרים להן, בתוך זמן קצר, עם חומר ניקוי שעשיתם בעצמכם. רמז: סביר להניח שכבר יש לכם את כל המרכיבים להכנתו בבית (נקיון וארגון)

(צילום: שאטרסטוק)

הטאץ' הסופי של ניקיון יסודי לחדר הרחצה, תמיד יכלול את הברקת דלת המקלחת, עד כי כמעט ניתן יהיה לפספס את קיומה. אפשר להשיג בהירות וברק די בקלות, בעזרת ניגוב מהיר של הזכוכית באמצעות מטלית או מגב ידני, לאחר כל שימוש במקלחת, אך קשה להתמיד בכך (במיוחד כשממהרים). לרוע המזל, דילוג עקבי על הניגוב מאפשר הצטברות של כתמי סבון ומים קשים. אלו יכולים לחרוט לצמיתות את הזכוכית ולהזיק לה ולכן חשוב לנקות את דלת המקלחת ברגע שמבחינים בערפל שמתחיל להופיע.

יש הרבה מוצרים מסחריים בשוק שמבטיחים לנקות את דלת המקלחת תוך זמן קצר, אך ניתן להרוג את מטרדי הסבון והמים בצורה יעילה באותה מידה, בעזרת כמה מרכיבים פשוטים שככל הנראה יש לכם ברחבי הבית. הנה מדריך לניקוי דלתות זכוכית במקלחת שיחזיר את הברק ויעשה לכם אור בעיניים.

מה אתם צריכים: חומץ, מים מזוקקים, נוזל לשטיפת כלים (לא חובה), שמן אתרי לבחירתכם (לא חובה), מטליות מיקרופייבר, בקבוק ריסוס ריק, מגב ידני קטן (לתחזוקה יומית).

כיצד לנקות את דלת המקלחת מזכוכית:

1. שלבו רבע כוס חומץ עם 3/4 כוס מים מזוקקים בכלי הבטוח לשימוש במיקרוגל. חממו את התערובת במשך 60 שניות. לאחר שהנוזל התקרר, שפכו אותו לבקבוק הריסוס. אם ברצונכם להימנע מריח לא נעים של החומץ, הוסיפו לתערובת כמה טיפות מהשמן האתרי שלכם. (הערה: זכרו כי החומץ עלול לפגוע במקלחות עשויות אבן. אתם עדיין יכולים ליצור תכשיר ניקוי יעיל על ידי החלפת החומץ בנוזל לשטיפת כלים.)

2. רססו את תכשיר הניקוי על דלתות המקלחת, תוך כיסוי כל המשטח באופן שווה. תנו לתערובת לשבת במשך 3-5 דקות).

3. עבדו מלמעלה למטה: יבשו את הדלת באמצעות מטלית מיקרופייבר. לאחר הייבוש, ניתן להשתמש בבד כדי להעלים פסים או כתמים כלשהם. השאירו את הדלת פתוחה כדי להבטיח שכל לחות עודפת תתאדה מהזכוכית.

4. רכשו מגב ידני והתחייבו להשתמש בו מדי יום. זה לוקח בערך 30 שניות. כך תאריכו את תוצאות הניקוי העמוק שביצעתם ותקטינו את הפוטנציאל לנזק עתידי בזכוכית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר