בהפגנת השמאל

הבלש המשטרתי שהוכה מודה לחרדי: "עוצמה"

כששמאלנים אנרכיסטים קפצו עליו, בהפגנה השבוע בירושלים, היה זה אדם חרדי שסוכך והגן בגופו על הבלש המשטרתי איתמר אוחיון; כעת הוא מודה לו בהתרגשות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

בהפגנה הגדולה של השמאל שנערכה השבוע בירושלים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוכה בלש של המשטרה שפעם במקום מתוקף תפקידו; כעת הוא מודה לעובר האורח החרדי שהגן עליו בגופו.

מדובר בשוטר איתמר אוחיון, המוכר לרבים בישראל מכיכובו בסדרה 'מחוז ירושלים', שבעת שההפגנה יצאה משליטה בהתפרעות של אנרכיסטים, ניסה לעצור אחד מהם.

אלא שעשרות בני אדם קפצו עליו והיכו אותו בכל חלקי גופו, כשהם מנסים כך לשחרר מאחיזתו את האזרח אותו עצר.

בשלב זה התערב במפתיע בנעשה דווקא אדם חרדי, הפעיל החברתי יאיר לוי, שאזר אומץ וסוכך בעצמו על ראשו החשוף של הבלש המשטרתי, כאשר בהמשך מצטרף אליו עובר אורח נוסף.

תודת השוטר לחרדי (צילום מסך)

היום, באופן לא שגרתי, הודה להם השוטר בצורה פומבית. וכך כתב איתמר אוחיון בחשבון האינסטגרם שלו, תחת הכותרת 'ואהבת לרעך (אפילו שהוא לא) כמוך': "אני לא מרבה לשתף מעבודתי, אבל חשוב לי לומר תודה לשני האזרחים שעזרו לי ושמרו עלי מההמון".

"אני לא מכיר אתכם, וזה ממש לא מובן מאליו המעשה שלכם! אשמח להכיר אתכם ולהודות לכם. התמונה העוצמתית הזאת מדברת בעד עצמה. תודה לכם!", סיים בלש המשטרה בהתרגשות.

  • הסרטון מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בצילום נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר