'זלזול מוביל לרצח!'

ידע שחלה בקורונה, הגיע לביכנ"ס והדביק מתפלל - שנפטר

מזעזע: הרב שמואל אשכנזי, 'איש הספרים' מירושלים שנפטר אתמול מקורונה, נדבק בנגיף ממתפלל בבית הכנסת שהגיע למקום והתיישב בסמוך אליו - למרות שידע על עצמו שהוא חולה קורונה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב שמואל אשכנזי ז"ל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

התרחשות מחרידה ובלתי אנושית, הנובעת מהזלזול המוכר בנגיף הקורונה, היא שהובילה לפטירתו אתמול (שבת) של הרב שמואל אשכנזי ז"ל.

כזכור, אמש נודע כי במהלך השבת הסתלק לעולמו ר' שמואל ז"ל, שזכה לכינוי 'איש הספרים' בשל מנהגו לרכוש כל יום ספר תורני חדש.

כעת, מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי לפני מספר שבועות הגיע הרב אשכנזי לבית הכנסת בו התפלל, לא רחוק מביתו שבשכונת 'בתי אונגרין' במאה שערים ושם נדבק בנגיף.

קרוב משפחתו של המנוח ז"ל מספר, בשיחה עם 'כיכר השבת', כי במשך חודשי הקורונה הראשונים הוא ייחל לרגע בו תחלוף סכנת הנגיף כדי שיוכל לשוב ולהתפלל בבית הכנסת.

כאשר האווירה הציבורית היתה כזו ש"הקורונה נגמרה", החליט הרב אשכנזי בן ה-98 לצאת מביתו לבית הכנסת, כשהוא בטוח שאדם שחלה בנגיף לא יעז לבוא לתפילות.

"אלא ששם חיכה לו רוצח!!", מגלה קרובו: "אחד מהמתפללים, שידע על עצמו שחלה בקורונה, הגיע בכל זאת למקום והתיישב לא רחוק מר' שמואל הקשיש, שמצידו הקפיד להיות בשולחן נפרד".

תושב 'מאה שערים' בהלווית אשתו, יומיים לפני שנפטר אף הוא מהנגיף (ארכיון. ללא קרדיט)

זמן קצר לאחר מכן הופיעו התסמינים המוכרים בגופו של הרב אשכנזי, שכאמור נפטר אתמול מהווירוס הקטלני, בתום כמה שבועות בהם נלחם בו.

"ושיהיה ברור", מוסיף בן המשפחה בכאב עצום: "ר' שמואל היקר, הקרוב שלי, היה ללא כל מחלות רקע - למרות גילו המתקדם. הוא נפטר, רק בגלל הקורונה, בה הדביק אותו המתפלל ההוא שזלזל בהוראות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר