"מחובתי להזהיר"

הפנייה החריגה של השר אריה דרעי לראש השב"כ

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פנה במכתב חריג לראש השב"כ נדב ארגמן, בעקבות "ההסתה המסוכנת" הקוראת לרצח רוה"מ. "לא נוכל לומר שוב, ידינו לא שפכו את הדם הזה", כתב (בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שיגר מכתב לראש השב"כ נדב ארגמן, בו הוא מתריע מפני "ההסתה המסוכנת", כלשונו, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו".

במכתב, המתפרסם הבוקר (שני) על-ידי יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', כותב השר דרעי תחת הכותרת "מניעת רצח ראש הממשלה ופגיעה בבני משפחתו", כי "בשבועות ובימים האחרונים אנו עדים להסתה מסוכנת וחסרת גבולות הקוראת לרצח ראש הממשלה ולפגיעה בבני משפחתו".

דרעי מוסיף וכותב כי "כמי שהיה חבר בממשלתו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, איני יכול לעמוד מנגד מול המראות הקשים של ההסתה והקריאות לפגיעה פיסית בראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו".

לדברי דרעי: "לא נוכל לומר שוב, ידינו לא שפכו את הדם הזה. אני מודע למאמצים הגדולים שלך ושל השב"כ להגן על ראש הממשלה ובני משפחתו, אך מחובתי הציבורית להזהיר מפני העלול להתרחש ולעשות הכל כדי שיינקטו צעדים שימנעו חלילה אסון שכזה. החברה הישראלית תתקשה לעמוד שוב מול אירוע כזה".

"חופש הביטוי והזכות להפגנה", כותב דרעי, "הם ערכי יסוד חשובים שחייבים לשמור עליהם בדמוקרטיה וביקורת חריפה היא לגיטימית אך הסתה לאלימות, שיסוי וביזוי ראש הממשלה ובני משפחתו היא חציית קו אדום".

כזכור, בשבוע שעבר פנה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בדרישה שיורה למשטרה לחקור את האיומים על חייו ההולכים ומתגברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר