"רשעות וטיפשות"

רבע שעה לפני: נאסר על חתן לבוא לאירוסיו

פעיל ימין קיצוני העומד נגדו צו הרחקה, שהיה צפוי להתארס באירוע ביישוב בשומרון, בביתה של ארוסתו, קיבל רבע שעה לפני שיצא לדרך הודעה מצה"ל, האוסרת עליו נסיעה זו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Michal Fattal /FLASH90)

היתר שניתן למורחק מנהלי להגיע לאירוע האירוסין שלו בשומרון, בוטל אמש (ראשון) על ידי אלוף פיקוד מרכז תמיר ידעי, רבע שעה בלבד לפני יציאתו לשמחתו האישית.

מדובר בפעיל ימין קיצוני העומד נגדו צו הרחקה, שהיה צפוי להתארס באירוע ביישוב בשומרון, בביתה של ארוסתו. לפני כשבוע הוא הגיש בקשה מסודרת, להיתר מיוחד לקיום האירוע, וזכה תחילה לאישור המיוחל מאלוף הפיקוד, תחת תנאים של נסיעה ישירה ושעות שייקצבו מראש.

אלא שלהפתעת המורחק ובני משפחתו, רבע שעה לפני היציאה אמש לאירוסין, הם קיבלו מכתב שמבטל באופן פתאומי את ההיתר לקיום השמחה.

"בושה וחרפה לקבל במדינת העם היהודי צו דרקוני כזה", אמר בכעס אביו של המורחק. "לא היה כדבר הזה. פשוט תתביישו לכם לשלוח לי דבר כזה, רבע שעה לפני שיוצאים למסיבת אירוסין".

האב הזועם נסחף והוסיף: "זה מזכיר לי גזרות של השונאים הגדולים של עם ישראל, שחשבתי שכבר סיימנו איתם. אתם לא מבינים שבתפיסה העקומה שלכם אתם רק מרחיקים את הנוער מאהבת המדינה היקרה שלנו? זו רשעות שאין כמוה, וגם טיפשות גדולה".

אלוף ידעי. ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) הצטרף לגינוי המהלך הצה""לי, וכתב: "ביטול היתר לאירוע אירוסין של צעיר יהודי בשומרון, דקות לפני היציאה לאירוע, הוא איוולת. התנהלות גורמי הביטחון בסוגיית צווי ההגבלה נגד נערים יהודים, צריכה להטריד כל מי שזכויות אדם חשובות לו".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "ביום 12 ביוני 2020, חתם מפקד פיקוד המרכז על צו הגבלה ופיקוח מיוחד בעניינו של אלחי כרמלי, האוסר עליו, בין היתר, להימצא בשטחי יהודה ושומרון מלבד היישוב אריאל, בו הוא מתגורר. הצו נחתם בשל מידע מהימן המצביע על מסוכנותו הגבוהה של כרמלי לביטחון ולשלום הציבור".

"במהלך השבוע החולף אושרה באופן חריג בקשתו של כרמלי להגיע ליישוב יצהר לצורך קיום מסיבת אירוסין. לאור מידע חדש וקונקרטי שהתקבל היום בעניינו של כרמלי, שקל האלוף מחדש את החלטתו, והחליט לדחות את בקשתו", הוסיפו בצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר