קורבן המגפה

אבל בויז'ניץ: הרה"ח ר' עזריאל שטרן זצ"ל

הרה"ח ר' עזריאל שטרן, מחשובי חסידי ויז'ניץ, שמר על עצמו על פי כללי הזהירות, אך לאחר אירוע בו חש צורך להשתתף, החל להרגיש רע - והתברר שנדבק בקורונה; היום הוא נפטר (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

אבל בקרב חסידי ויז'ניץ עם היוודע היום (שלישי) דבר פטירתו של הרה"ח רבי עזריאל שטרן זצ"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ בבני ברק, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 84.

ל'כיכר השבת' נודע, כי המנוח שנשמר מאוד במהלך החודשים האחרונים מפני נגיף הקורונה, וכמעט לא יצא מביתו, השתתף לפני כשלושה שבועות באירוע.

כמה ימים לאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מקשיי נשימה, ומאז ניסו רופאי 'מעייני הישועה' לייצב את מצבו, אך לפני מספר שעות הוא השיב את נשמתו ליוצרה, למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו הרבים.

רבי עזריאל ז"ל נולד בניסן תרצ"ז להוריו. אביו הרב שלמה צבי שטרן זצ"ל היה מחשובי חסידי ויז'ניץ ברומניה. גם הבן, ר' עזריאל, היה במשך שנותיו קשור בנפשו לאדמו"רים לבית ויז'ניץ ואף לרבי הנוכחי.

אחד מתושבי שיכון ויז'ניץ בבני ברק מספר ל'כיכר השבת' בכאב על המנוח, שהיה מוכר מאוד בקרב החסידים כאיש שמאיר פנים לכולם, בעל חסד ואיש משפחה אהוב מאוד על כל סובביו.

חתונה - שמורה - בויז'ניץ. אילוסטרציה (באדיבות המצלם)

עוד הוא מספר, כי ר' עזריאל ז"ל, שעסק במשך שנים רבות בעבודות נגרות, היה תמיד מקפיד על קביעת עיתים ללימוד תורה. "בשנותיו הצעירות, כשהתגורר בעיר פתח תקווה, היה מסיע את החסידים שרצו להגיע לרבי בבני ברק - ללא שום תמורה", הוא מוסיף בגעגוע.

"הוא לא פספס שום מאורע בחצר הקודש ובטישים. תמיד רבי עזריאל היה מראשוני החסידים העומדים במקומם, מבלי לדרוש שום גינוני כבוד, על אף גילו", מוסיף ומתאר חברו.

בפטירתו הותיר רבי עזריאל זצ"ל את רעייתו, שמונת ילדיו וצאצאיו הרבים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו צפוייה לצאת בשעה 13:00 מרחבת בית המדרש הגדול ויז'ניץ בבני ברק, בדרכה לבית העלמין בעיר, שם ייטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר