"מזועזעים"

אבי הילד שנשכח ברכב: אל תגידו 'לי לא יקרה'

היום שאחרי האסון הכבד: אביו של אימרי בן הארבע, שנשכח על ידי משפחתו ברכב ונפטר בחום הלוהט, מתריע עכשיו בעיניים מלאות דמעות כי "זה יכול לקרות לכולם" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אביו של הילד שנפטר אמש בדימונה מהחום הלוהט בתוך רכב המשפחה בו נשכח, דיבר היום (שלישי) עם כלי התקשורת, והביע את רגשותיו. "אנחנו מזועזעים", אמר.

"אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - כי זה יכול לקרות לכולם", הוסיף אביו של אימרי בן הארבע, כשעיניו מלאות דמעות.

כזכור, בהודעה שיצאה ממשטרת ישראל כבר נמסר לאחר אירוע מחריד זה, כי מחקירה ראשונית עולה ש"ככל הנראה מדובר לצערנו ברשלנות".

הפרטים העולים מהחקירה מגוללים את ההשתלשלות הבאה: המשפחה חזרה בשעה 16:00 מהברכה, והילד ככל הנראה נרדם באוטו. רק ב-19:00 הבחינו קרוביו שהוא לא בבית, יצאו החוצה ומצאו אותו ברכב כשהוא ללא הכרה.

פעוט שננעל ברכב, אך ניצל. ארכיון (צילום: ידידים)

חובש בכיר במד"א יונתן איפרגן תיאר לאחר האסון: "הגעתי למקום, וסימנו לי להיכנס לתוך בית. ראיתי את אחד השכנים מבצע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד 101, והתחלתי בפעולות החייאה מתקדמות".

"חיברתי את מכשיר הדפיברילטור, וצוות הטיפול נמרץ שהגיע למקום המשיכו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וקירור עם מגבות ומים", הוסיף החובש.

לאחר מכן פונה הילד לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך כדי המשך פעולות החייאה, כשמצבו קריטי, ושם נקבע מותו. היום בשעה 14:00, בבית העלמין בדימונה, יובא אימרי הקטן למנוחת עולמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר