דיווח מטריד

הפגישה הסודית של איווט ליברמן עם סוחרי הנשק

העיתון TheMarker חושף היום פגישה שערך יו"ר ישראל ביתנו, בתקופה שיכול היה להכריע את הגושים הפוליטיים בישראל, עם בנו, סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס (חדשות)

אביגדור ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

העיתונאי גור מגידו, חושף היום (שלישי) בעיתון הכלכלי TheMarker פגישה סודית שערך יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן עם אישים שונים נגדם פורסמו בעולם תחקירים בעייתיים.

היה זה כאשר ליברמן היה בשיא הפוליטי שלו, ובמקום שהיה יכול להכריע האם ראש הממשלה הבא של ישראל יהיה בנימין נתניהו או בני גנץ. בסופו של דבר, חברו השניים והותירו את ליברמן באופוזיציה, נטול כל השפעה.

באותם ימים, כך לפי הדיווח ב'מרקר', נפגש ליברמן במלון של לובי בעיר הרצליה ויטלי פישמן ואלכסנדר זינגמן, שבין היתר מעורבים במסחר בנשק, ופעילים בזמביה, זימבבואה ומוזמביק.

הפגישה נחשפה בעקבות מלחמה שפרצה ביניהם, הכוללת הפצת מידע אנונימי ותמונות של שני הצדדים. כך, תמונה של המפגש, הגיעה לידי גורמים שונים בישראל.

לפי הדיווח בעיתון, בפגישה נכחו גם ויקטור שיימן, יועצו הקרוב של רודן בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו, ועמוס ליברמן, בנו של איווט.

בחשבון הטוויטר שלו צייץ העיתונאי גור מגידו, כי לפי האיחוד האירופי הוא אחראי ל"היעלמותם הבלתי מוסברת" של שלושה אנשי אופוזיציה וצלם עיתונות בבלארוס.

מטעמו של ליברמן נמסר בתגובה לעיתון כי "ליברמן נפגש עם פישמן וזינגמן מדי פעם, בנסיבות חברתיות, פעמיים־שלוש בשנה. זינגמן הוא בעל מסעדה מוכרת בעיר מינסק, שמארח ישראלים רבים ומשלחות מישראל, ומשם ההיכרות בין השניים. את פישמן הכיר ליברמן בנסיבות חברתיות".

"שיימן, שהגיע לארץ לצורך טיפול רפואי, הצטרף לפגישת נימוסין שהתקיימה עם השניים בסוף השנה שעברה. הפגישה ארכה כחצי שעה בלובי של בית המלון, ומשם המשיך ליברמן עם בנו עמוס לארוחת ערב שנקבעה מראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר