פגישה חשאית

לאחר ביקור השרה: חבר ה'מועצת' במכתב לציית להנחיות

השרה עומר ינקלביץ, ביקרה במעונו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין, יחד עם עוזר שר הביטחון ורמ"ט פיקוד העורף • הרב פרסם מכתב עם קריאה לציית, לצד דברי חיזוק לאור התפשטות המגיפה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שרת התפוצות עומר ינקלביץ (כחול לבן), ביקרה אמש (שלישי) במעונו של חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', הגאון רבי יצחק זילברשטיין המשמש גם כרבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק.

אל הפגישה הצטרפו עוזר שר הביטחון לענייני קורונה, ראש אגף תוב"ל וסגן עוזר שר הביטחון.

לאחר הפגישה הוציא הרב זילברשטיין מכתב הקורא להיזהר ולהישמר ולציית להוראות הרופאים, כי "מידת הדין הטילה מגיפה קשה על כל יושבי תבל ורבים חללים הפילה".

השרה עומר ינקלביץ (צילום: דוברות הכנסת)

במכתבו כתב הרב זילברשטיין: "באתי לבקש מאחי היקרים להיות נשמעים להוראות הרופאים ולעשות את כל אשר הם ממליצים . ואם הם מחייבים בידוד אסור לעבור על דבריהם, כי נאמר בתורה "אך את דמכם לנפשותיכם אדרוש".

הרב הוסיף במילים חריפות: "ויש שלוש עבירות חמורות בתורה, והחמור בשלושתם הוא עוון שפיכות דמים, משום שיש בזה השחתת העולם, ולכן חלילה לנו מלגרום מוות לאחד מאיתנו".

בהמשך המכתב, הוסיף הרב במה יש להתחזק לנוכח התפשטות המגיפה. "וצריכים אנו גם לדעת כי בית המקדש השני נחרב בעוון שנאת חינם ולכן מזהירים אותנו גדולי הדור להרבות באהבת חינם".

הרב זילברשטיין הוסיף וכתב כי "מוטלת עלינו החובה להחדיר בלב בנינו שהתורה מגנא ומצלא ולהרבות בתפילה כי אין תפילה חוזרת ריקם".

"והעצה להתגבר על הנגיף ועל הפחדים ממנה הוא על ידי שנחדד לעצמנו ולילדינו שבנוסף על התפילה יש גם לעסוק בימים אלו במעשים טובים ובפרט במעשים כאלו שיש בהם קצת שבירת הטבע".

ל'כיכר השבת' נודע כי לאחר שהתקבלה בבית חבר מועצת גדולי התורה הרב זילברשטיין בתיאום מסודר מראש, זכתה שרת התפוצות הגברת עומר ינקלביץ לקבל מהרב את ספרו החדש פלוס הקדשה אישית "לשרת התפוצות עומר ינקלביץ' ברכה והצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר