מנייני תפילה ומקווה

לאחר עצירת שרשרת ההדבקה: בסערט ויז'ניץ חוזרים לשגרה

לאחר שבועיים של החמרות ולאחר ששרשרת ההדבקה ממנה סבלו החסידים נעצרה, בחסידות סערט ויז'ניץ החליטו להקל במעט ולחזור ל"שגרת קורונה" • אלו הכללים (חסידים, בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
תפילה במרפסות בקרית ויז'ניץ בחיפה (צילום: אהרן ברוך ליבוביץ)

לאחר כמה שבועות של החמרה בחסידות סערט ויז'ניץ בכל מה שקשור להנחיות של משרד הבריאות, הוחלט אמש (רביעי) להקל על ציבור החסידים בקריית ויז'ניץ בחיפה, ולחזור לשגרת קורונה רגילה.

במודעה שפורסמה בשם חברי הוועד שהתמנו לטפל בנושא הוחלט על שורת הוראות והודעות חשובות כדלהלן.

1. מיום ראשון הקרוב יתקיימו מנייני תפילת שחרית בבית המדרש על פי הכללים של 10 אנשים בלבד בכל מניין, עטיית מסיכה ושמירת מרחק של 2 מטר. תפילת מנחה וערבית ימשיכו להתקיים במקומות פתוחים.

2. החל מהשבת הקרובה ניתן יהיה לערוך 'באטע' במרחב הפתוח על פי הכללים של עד 20 איש, עטיית מסיכה ושמירה על מרחק, ללא אוכל ושתיה.

3. אנ"ש מעל גיל 70, וכן אלו שנמצאים בקבוצות סיכון, ימשיכו להתפלל בביתם או במרפסות.

4. החל מיום ראשון, הכניסה למקווה תתאפשר על פי כללי משרד הבריאות, וכמובן אלו שיש להם מיחוש אפילו קל, אסור להם להגיע למקווה.

5. הישיבה הגדולה תיפתח ביום ראשון הקרוב לפי 'מתווה הקפסולות', הישיבות הקטנות והכוללים יחזרו אף הם לפעילות לפי המתווה וההוראות שנמסרו.

6. תלמוד התורה של החסידות ימשיכו את הלמידה מרחוק עד יום שישי הקרוב, כשלאחר מכן יצאו הילדים לחופשת בין הזמנים עד לתאריך כ' אב, אז יחזרו ללימודים לזמן אלול.

7. הילדים נקראים להקפיד על עטיית מסיכה בזמן היציאה מהבית, כולל בזמן משחק ועל שמירת מרחק של 2 מטר.

8. ניתן לבקר אצל ההורים מעל גיל 65, אך בשמירה יתירה על הכללים, וככלל עדיף למעט במפגשים משפחתיים מורחבים בעת הזאת.

אחד מחסידי סערט ויז'ניץ אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי לאחר שבועיים של הנחיות מחמירות, ולאחר ששרשרת ההדבקה ממנה סבלו החסידים, שמחים כולם לקבל את ההנחיות החדשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר