בלעדי

יאיר נתניהו בראיון באולפן 'כיכר השבת'; הראיון המלא

הפגנות השמאל בבלפור; האיומים על חייו; ההסתה נגד ראש הממשלה; ההסתה נגד החרדים והמאבק של איווט ליברמן • יאיר נתניהו בראיון בלעדי לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
תמונה: חיים גולדברג (ניהול: אריאל ליבא. מפיק: איציק אוחנה)

"אני בהחלט חושש לחיי", כך התבטא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בראיון מיוחד ל'כיכר השבת'. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס יאיר נתניהו להסתה נגד אביו ואמר: "המנהיגים של השמאל אומרים שהוא בוגד. במהלך הבחירות ראשי 'כחול לבן' אמרו במפורש - פחות יותר - שנתניהו בוגד. אי אפשר להשוות את זה לתקופת רבין, זה הרבה יותר גרוע. הכל נענה בסלחנות על ידי הפרקליטות ומצד המשטרה, זה מה שמפחיד".

באשר למכתב של יו"ר ש"ס, השר אריה דערי, לראש השב"כ, אמר יאיר: "אריה דרעי רואה את ההסתה הזו, הוא מבין שזה יכול להיגמר ברצח. הוא זועק את זעקתו. אומרים שאין חברים בפוליטיקה, אבל לדעתי בין אריה לאבא יש באמת סוג של חברות, כחבר שלו הוא פוחד לחייו של ראש הממשלה. זה מאוד מרגש ומחזק".

יאיר נתניהו בראיון לישי כהן

נתניהו התייחס להסתה נגד החרידם בתקופת הקורונה: "זה פשוט לא ייאמן, היום שאנחנו רואים את אותה תקשורת את כל הפרעות של השמאל של אלפים, כמה מאות, מצטופפים יחד, בלי מסכות, חלקם יורקים על אנשים - זה דבר שמאוד מסוכן מבחינת הקורונה. לעומת זאת, בגל הראשון כשהיה לך תמונה של חרדים הולכים בלי מסכה או בבית כנסת, הפילו עליהם את כל האשמה של הקורונה ובכל יום עשו כתבות שלמות".

על המאבק שמנהל יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, נגד אביו התבטא יאיר: "אני יודע שנחשפו חשיפות מאד מאד קשות גם על הסיפור עם פאינה קירשנבאום אצל העיתונאי יואב יצחק עם פירוט מאד מפורט על התאריכים ועל אישים וכו', וזה לא נחקר, בזמן שעל כל פוליטיקאי אחר דבר כזה היה נחקר מיד".

מ'ישראל ביתנו' נמסר: "סך הכל מדובר בבחור אומלל, שראוי לרחמנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר