טיפ שעושה סדר

מעצבים את הבית? תחשבו בשפת הרגשות

אתם מעצבים את הבית והחלטתם לעשות את זה בכוחות עצמכם? הטיפ הבא יסייע לכם לחשוב "כמו מעצבי פנים" מקצועיים, ולקבל תוצאה מרשימה בהרבה (בית וסטייל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עברתם דירה, ואתם שוקלים לצבוע את הקיר בכוחות עצמכם, ואולי אפילו להזמין ספה חדשה שתיכנס לנישה אותה בחרתם? לפעמים גוף התאורה לא מוצא חן בעיניכם ואתם הולכים לחנות של גופי התאורה ומסתבכים משלל גופי התאורה שנראים יפה בחנות, אך אתם בספק רב כיצד הם ייראו בחלל ביתכם.

אז אם יש לכם תקציב מרווח, עדיף לכם לפנות למעצב פנים מקצועי. יש לא מעט אביזרי עיצוב שלא תצליחו להבין עד כמה הם יפים עד שתראו אותם בחלל הסלון שלכם, ומעצבי פנים מקצועיים יסייעו לכם לחרוג מספת הקרם הקלאסית או מהנברשת המסורתית שמשתלשלת מתקרת הסלון.

אך אם התקציב שלכם מדולדל, או שאתם מתעקשים בכל מצב לעצב את הבית בכוחות עצמכם הטיפ הזה יכול לסייע לכם: במקום לחשוב בשפת הצבעים, נסו לחשוב בשפת הרגשות.

במקום לחשוב על הצבע הצהוב כ'מתאים' נסו לקלוט את הרגש שהוא משדר אליכם: "האם הספה 'מזמינה'"? האם גוף התאורה מייצר תחושה "חמימה וביתית?" והאם הצבע שבו צבעתם את הקיר משדר תחושה של "הייטק" בעוד השטיח שאתם שוקלים לרכוש מייצר תחושה כפרית שאינה משתלבת באווירת ההייטק אותה התחלתם.

התמקדות ברגשות של העיצוב, מסייעת לכם לא רק לשלב בין אביזרים בצורה נכונה, אלא גם לבחור מלכתחילה את אביזרי העיצוב בצורה שתסייע לכם 'להתפקס', ולא ליפול לקניה חפוזה עליה אתם עלולים להצטער שנים ארוכות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר