ישיב את האמון?

התוכנית של הפרויקטור לנצח את הקורונה

לפרויקטור החדש, פרופ' רוני גמזו, כבר יש תוכנית סדורה למלחמה בקורונה, להשיב את אמון הציבור במערכת ולתת יותר כוח לצה"ל. את התוכנית יציג הערב לנתניהו (אקטואליה)

רוני גמזו (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לפרויקטור הקורונה החדש, פרופ' רוני גמזו, שמונה לפני מספר ימים, יש תוכנית סדורה למלחמה בנגיף הקורונה, כך דווח הערב (ראשון) ב'חדשות 12'.

על פי המצופה, גמזו יציג כבר השבוע את תכניתו למאבק בנגיף. במסגרת התכנית ימנה גמזו את פרופ' עידית מטות לחברה בכירה במטה הרפואי.

פרופ' מטות ידועה כמי שמובילה קו לעומתי לזה של משרד הבריאות ומתחה בקורת על המנכ"ל הקודם, משה בר סימן טוב. במסגרת תפקידה, פרופ' מטות אמורה לרכז את המידע שמגיע בזמן אמת מבתי החולים, ו'להרים דגל אדום' בזמן אמת – אם חלילה הדבר יידרש.

עיקר תוכניתו של גמזו, מדברת על הימנעות מהסגר כללי על ישראל. וככל הנראה כבר הערב, הוא אמור להציג את התוכנית בפני ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין.

• גמזו חושב שצריך לתת סמכויות נרחבות לצה"ל במערך החקירות האפידמיולוגיות.

• לא יהיו קריטריונים מספריים להגבלות, לא רוצים לקבוע קריטריון מספרי, רוצים להיות בקשר רצוף עם מנהלי בתי החולים שהם יאותתו שהם מגיעים לקו האדום מבחינת מספר האשפוזים – אז תהיינה הגבלות.

• יהיה קריטריון אחיד ושקוף לכל ההגבלות. בסביבתו של גמזו אומרים שזה אחד הפרמטרים שבגללו יש פגיעה באמון הציבור למשל מדוע מסעדות כן ומרכזי קניות לא. שהיווה כאחד הדברים שפגע באמון ידברו על כמה אנשים אפשר לשים בכל מקום.

• שינוי מערך ההסברה: הכוונה היא להפסיק לדבר בהפחדה אלא לרתום את הציבור למאבק. אחד האמצעים, ההודעות לציבור – לא ייצאו יותר ממספר מקורות אלא רק ממרכז השליטה שנמצא בבית החולים תל השומר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר