המתיחות נמשכת

הערכה בישראל: חיזבאללה יגיב שוב בקרוב

במערכת הביטחון מעריכים כי ארגון הטרור הלבנוני ינסה להוציא לפועל נקמה נגד ישראל, עוד לפני יום חמישי • דובר צה"ל הודיע על תגבור הפיקוד במערכי אש מתקדמים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

אחרי סיכול ניסיון הפיגוע של חיזבאללה אתמול, במערכת הביטחון מעריכים היום (שלישי) כי חיזבאללה ינסה להוציא לפועל שוב פיגוע בקרוב.

לפי ההערכות, את הנקמה ינסו בחיזבאללה לבצע עוד לפני יום חמישי, אז יחגגו בעולם המוסלמי את חג הקורבן.

דובר צה"ל עדכן היום כי בהתאם להערכת המצב שמתקיימת בצה"ל הוחלט על תגבור של פיקוד הצפון במערכי אש מתקדמים, איסוף ומיוחדים.

כזכור, מוקדם יותר היום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, במהלך סיור בפיקוד הצפון: "אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי".

"אנחנו ממשיכים לפעול כדי לסכל את ההתבססות הצבאית האיראנית באזורנו, נעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמנו. אני מציע לחיזבאללה לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה הזאת - ישראל ערוכה לכל תרחיש".

שר הביטחון בני גנץ אמר: "חוליית מחבלי חיזבאללה חדרה לשטח ישראל בניסיון לפגוע בלוחמי צה"ל. הלוחמים פעלו במקצועיות ובדיוק רב ומנעו אירוע קשה שיכול היה לגבות חיי אדם. ישראל נחושה מאי פעם למנוע פגיעה בריבונותה או בחייליה ובוודאי שבאזרחים".

"לבנון וסוריה הן מדינות ריבוניות והן יישאו באחריות על כל פעולת טרור. מי שיעז לבחון את צה"ל מסכן את עצמו ואת המדינה ממנה פועל. כל פעולה תביא לתגובה עוצמתית, חדה וכואבת. אני מבקש לומר בבירור: צה"ל מוכן להגיב, צה"ל מוכן לתגובה. ישראל ומערכת הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום שיידרש קרוב או רחוק ככל שיהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר