תיעוד מיוחד

הישיבה שניצחה את ה'קורונה' - ערכה סיום

לפני כחודש, פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', על ישיבת 'יסודות התורה', שעשרות מתלמידיה נדבקו בנגיף ובעקבות כך הישיבה נסגרה. היום ערכו הבחורים סיום על מסכת נדרים • תיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לפני כחודש, פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', על ישיבת 'יסודות התורה' בתל אביב, שעשרות מתלמידיה קיבלו תשובה חיובית לנגיף - ובעקבות כך הישיבה נסגרה. היום (שלישי) ערכו הבחורים סיום על מסכת נדרים.

כידוע, ישיבת יסודות התורה, העומדת בראשותו של הגאון רבי ברוך צבי לב, שוכנת בשכונת הדר יוסף שבתל אביב, וניצבת בשנים האחרונות בקדמת כותל המזרח של עולם הישיבות הספרדיות בארץ, כשהיא מונה כיום יותר מ-300 תלמידים.

הידיעה על הישיבה - לפני כחודש ב'כיכר השבת'

כאמור, לפני כחודש, הגיעה הבשורה על הידבקותם של עשרות בחורים בנגיף המסוכן, לאחר ששבו לישיבה מ'שבת חופשית' בביתם, ובעקבות החלטת הוריהם לערוך להם בדיקות קורונה.

בשבועיים האחרונים הישיבה הצליחה לחזור כמעט לשגרה מלאה, והיום נערך מעמד נעילת הזמן מרגש במיוחד, כאשר רוב בני הישיבה זכו לערוך בו סיום מסכת נדרים.
אחד הבחורים בישיבה מספר ל'כיכר השבת כי "המסכת הזו נלמדה על ידי הבחורים במסירות נפש של ממש, כפשוטו, במקומות שונים; בישיבה, בבית, במלונית בכפר תבור ובמלונית בערד.
"לאחר סיום המסכת, אמרו כל בני הישיבה 'נשמת' על הזכות הגדולה שלמרות הקורונה הצליחו לסיים את הזמן בישיבה ולגמור את המסכת מכריכה לכריכה", סיים הבחור בהתרגשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר