העיניים של המדינה

קיץ פוסט קורונה באתר החרמון - כי כאן אפשר לנשום

באתר החרמון מברכים על פתיחתו לאחר תקופה של 3 חודשים בהם היה סגור • הציבור חובב הטיולים והטבע מצביע ברגליו ופוקד בהמוניו את האטרקציות השונות (תיירות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

באתר החרמון מברכים על פתיחת האתר לאחר תקופה של שלושה חודשים בהם האתר היה סגור. אתר החרמון נפתח בסוף מאי במתכונת קיץ וההפתעה הגדולה היא שהציבור חובב הטיולים והטבע מצביע ברגליו, נרשם מראש ומגיע לסיורים מודרכים לפסגת העיניים של המדינה וליום בילוי במקום הכי שפוי וקריר במדינה בגובה 2040 מ' מעל פני הים.

בדרך לפסגת הר החרמון בגובה 2040 מטר

הקיץ הגיע, אבל בפסגת הר החרמון בגובה 2040, מזג האוויר נראה אמנם כמו קיץ אבל מרגיש הרבה יותר כמו סתיו, הטמפ' צונחת בעשר מעלות לעומת העמק, רוחות קרירות מנשבות ואין מושלם מזה בימי הקיץ הלוהטים. הר החרמון, מהווה חלק משמורת טבע, הפריחות הייחודיות להר מפציעות ומפתיעות כל פעם מחדש.

פסגת החרמון, הנקודה הצפונית והאסטרטגית בישראל, ההר הגבוה במדינה שעל אדמתו נרשמו בדם סיפורי קרבות וזכה בתואר "העיניים של המדינה" הפך מזמן לאתר בילוי ופנאי, המשנה את פניו בין עונות השנה.

הנקודה הצפונית והאסטרטגית בישראל

במהלך סופי השבוע (שישי, ובחודש אוגוסט גם במהלך השבוע) יתקיימו סיורים מודרכים (ללא תשלום ובהרשמה מראש) שישלבו טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור מתחיל במפלס העליון, בגובה 2040 מ', לאחר נסיעה ברכבל הקרוניות החדש שמונה 42 קרוניות (עלייה לקרונית במשפחה גרעינית מטעמי נוחות ושמירה על ריחוק חברתי), תצפית מרהיבה והסבר על הגולן, הגליל העליון, עמק החולה והרי הלבנון. בנוסף יפעל באתר מתקן מזחלות האקסטרים שיעלה את הדופק ומתקן הסקיי ריידר, שמזכיר רכבת הרים תלויה, רק בקצב רגוע ומראה מדהים מגובה 12 מ'.

"בעידן של פוסט קורונה, שמחנו לגלות כי הציבור הישראלי, שמגיע במשפחות, חברים ובודדים רוצה ומעדיף לטייל באוויר הפתוח. הסיורים המודרכים שלנו באתר בשיתוף החברה להגנת הטבע, נוחלים הצלחה מדהימה. רבים נרשמים לסיורים ונהנים מעוצמות ההר והטבע. רכבל הקורניות החדש שמונה 42 קרוניות מאפשר ליצור ריחוק פיסי ושמירה על הנחיות משרד הבריאות. אתר החרמון מתפרס על פני מאות דונם כך שאין מצב של קרבה בין המבקרים ואנו מקפידים על הנחיות התו הסגול שכוללות: ריחוק חברתי, מסיכות והיגיינה", ציין רפאל נווה מנכ"ל אתר החרמון.

הסיורים המודרכים נוחלים הצלחה מדהימה

** הסיורים בהרשמה מראש, משך הסיור כשעה וחצי, יש להגיע חצי שעה לפני שעת הסיור ולהצטייד בנעלי הליכה, לבוש חם ומים. היציאה לסיורים מהקפיטריה בתחנה העליונה (הסיורים מתקיימים בהתאם לתנאי מזג האוויר)

מתי? מידי שישי ובאוגוסט בכל ימות השבוע. בשעות: 11:00 , 13:00.

כמה? הכניסה לאתר ללא תשלום, המתקנים בתשלום.
רכבל – 49 ₪ לאדם, מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר – 35 ₪, ישנן חבילות משולבות כולל שייט קייקים.

האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00)

לפרטים: אתר החרמון : 1599-550-560 http://www.skihermon.co.il/

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר