סערת הילדים החרדים

גפני לעודד פורר: אתה כתם על המדינה. צפו

חה"כ משה גפני עלה לנאום על דוכן המליאה, והתייחס לטענות ישראל ביתנו על כך שהוא רק דאג לחרדים. בשלב זה החל עימות בליווי צעקות בין גפני לבין פורר • צפו בוידאו (ארץ)

גפני ופורר (צילום: ערוץ הכנסת)

חה"כ משה גפני עלה היום (רביעי) לנאום על דוכן המליאה, והתייחס לטענות ישראל ביתנו על כך שהוא דאג רק לחרדים כשהוא התעקש שיגיע כסף לכל ילד. גפני אמר לפורר, כי הוא בושה למדינה, ומכאן, החלו חילופי מהלומות בין השניים.

גפני: "המציאות שבה אנחנו עושים חוק למען כולם וכולם מצביעים בעד בא אלי עודד פורר ואמר לי שהוא יכניס הרבה הסתייגויות אם לא יכניסו את חיילי צה"ל, דיברתי עם השר והשר הסכים לכך. ונכנס גם לחיילי צה"ל".

"עכשיו אני לא יו"ר ועדת הכספים שהגעתי לפני חודש, אני יו"ר כבר עשר שנים. תמיד שיש לישראל ביתנו איזו בעיה הם מגיעים אלי ואני פותר את זה. אני מעולם לא הייתי סקטוריאלי. לא אכפת לי לאיזה ילדים נותנים. אני אמרתי לא יכול להיות שבמדינה מודרנית ומתוקנת, יהיו ילדים מופלים שלא זכאים לקבל כסף מהמדינה".

"עכשיו, עומד פה עודד פורר (מישראל ביתנו) וחבריו ומתחילים לעשות חשבונות. זאת בושה למדינה אתם כתם על המדינה, אתם עושים חשבון על כל דבר?".

פורר התחיל לצרוח בזעם: "אני כתם על המדינה? אתה כתם על המדינה, בושה וחרפה למי שמשלם לך את המשכורת. תתבייש לך עושים סחור סחור ממדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר