פרסום ראשון

בן 30 מבית שמש נחקר בחשד לתקיפה. צפו

גבר חרדי כבן 30 מבית שמש, נעצר בליל צום תשעה באב בחשד לתקיפה במהלך הפגנות השמאל מול מעון רוה"מ בירושלים. בסיום חקירתו - שוחרר • תיעוד מהמעצר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' באב תש"פ | 30.07.20
רגע המעצר (צילום: ללא קרדיט)

פרסום ראשון: גבר חרדי כבן 30 נעצר אמש (רביעי) ליל צום תשעה באב, על-ידי המשטרה, בחשד לתקיפת שוטרים בהפגנות השמאל מול מעון ראש הממשלה בירושלים. המשטרה טוענת כי הוא נעצר "בחשד לתקיפת אדם".

ל'כיכר השבת' נודע כי בליל הצום עצרה המשטרה את החשוד, אב לשני ילדים המתגורר בבית שמש, במהלך בדיקה שגרתית ברחוב.

החשוד נאזק על-ידי השוטרים, נעצר והועבר לחקירה בחשד כי נטל חלק בתקיפת שוטרים בהפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים.

תיעוד המעצר ממצלמת הגוף של השוטר (צילום: דוברות המשטרה)

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בסיום החקירה הבחור שוחרר והמשטרה לא ביקשה להאריך את מעצרו.

הבחור שנעצר, כך נודע ל'כיכר השבת', פתח בימים האחרונים קבוצת וואטסאפ נגד אלימות שוטרים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בבדיקת זהותו של החשוד עלה כי הוא דרוש לחקירה במשטרה בגין מעורבותו באירוע אלימות בהפגנה בחשד שתקף אדם. כפי שניתן לראות במצלמות הגוף, השוטר הסביר לחשוד באופן אדיב את סיבת עיכובו ואת זכויותיו וביקש ממנו מספר פעמים להתלוות אליו לניידת.

"החשוד החל להתווכח עם השוטר, סירב לעיכוב, ניסה להכשיל את האכיפה ולא מילא אחר הוראות השוטר. אז נאלצו השוטרים לעוצרו תוך שהוא מתנגד באופן אקטיבי וברוטאלי למעצר ומונע את השלמתו. השוטרים נאלצו להשתמש בכוח סביר להשלים את המעצר, כשבאותה העת החלו להתגודד סביבם חבריו של החשוד אותם הזעיק בתחילת האירוע בכדי לצלמו ולעורר פרובוקציות.

"גם בניידת ובתחנה, המשיך בהתנהגותו הפסולה כשניסה לגרום נזק לניידת, איים על השוטר כי יגיע לביתו, קרא לשוטרים נאצים וכיו"ב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר