אסון שלישי במשפחה

תיעוד דומע: יהודה לוי ז"ל הובא למנוחות

בהלוויה רווית עצב ותוגה הובא למנוחות יהודה לוי ז"ל, אב לארבעה מבני ברק, שנהרג הלילה בתאונת אופנוע. זהו אסון שלישי במשפחה, לאחר פטירת אחיו ואחותו. צפו בתיעוד (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: זק"א תל אביב)

אסון רודף אסון במשפחה אחת: יהודה לוי ז"ל, חרדי בן 30 מהעיר בני ברק ואב לארבעה ילדים, נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים קשה, בעת שרכב על אופנוע ונפגע ממשאית ברחוב ששת הימים בעיר.

מסע הלווייה יצא מביתו של המנוח, ברחוב בר אילן בבני ברק לעבר בית העלמין ירקון, במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. זאת לאחר שבפעילות ארגון זק"א תל אביב הושג ויתור על הבקשה לנתיחת גופת המנוח.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר באסון שלישי במשפחה, לאחר שלפני כחודש אחיו טבע למוות בבריכה, ואחותו נפטרה לפני מספר שנים ממחלה קשה.

הרב יוסף חממי, רב שיכון ה' בבני ברק וידיד המשפחה, ספד בכאב: "ההורים סבלו מאוד בחודש הזה, הבן מאיר נפטר ועכשיו יהודה. כתוב בפסוק: 'יהודה אתה יודוך אחיך ידך בעורף אויביך' - יהודה שלנו ידו תמיד היתה בעורף של האויב הנצחי, היצר הרע, היה מתגבר עליו בצורה לא רגילה.

"הייתי בא למסור שיעור בשכונה, לא היה אף אחד, הייתי מתייאש ורוצה ללכת, אבל יהודה היה אומר לי שאמתין, גם הפזמון בפלאפון שלו 'תמתין, תמתין', תוך כמה דקות הוא היה מקבץ בחורים לשמוע שיעורי תורה ולהתחזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר