המשטרה נערכת לערב

עצור נוסף בקטטה שהתפתחה בהפגנת השמאל

המשטרה עצרה אדם נוסף, שישי במספר, החשוד כי השתתף בקטטה האלימה שהתפתחה בהפגנת השמאל בתל אביב. בשעות אלו, היערכות משטרתית להפגנה שתיערך הערב (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה חשוד נוסף כמי שהיה לכאורה מעורב באירוע הקטטה שלשום בתל אביב, בו הואשמו בהתחלה "ימנים" כביכול תקפו את מפגיני השמאל, אך למפרע מתברר כי הייתה זו קטטה בה שני הצדדים נטלו חלק אלים.

מהמשטרה נמסר כי צוות החקירה המיוחד של מרחב ירקון, אשר חוקר את אירוע הקטטה האלימה בתל אביב שלשום, במהלך התהלוכה, עצר לפני זמן קצר חשוד נוסף כמעורב בקטטה. החשוד כבן 20 תושב תל אביב הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

מוקדם יותר היום, שלושה נוספים נעצרו על השתתפותם בקטטה. שניים אחרים, אוהדי קבוצת הכדורגל 'מכבי תל אביב' שוחררו למעצר בית. עד כה עצרה המשטרה 6 חשודים בגין חשד למעורבות בקטטה שארעה שלשום בתל אביב.

במקביל, המשטרה נערכה בכוחות גדולים כדי לאפשר את קיום המחאה, שאמורה להתקיים הערב בתל אביב, במתחם הרחובות הסוללים פינת דרך השלום עד לצומת הסוללים פינת רחוב תובל.

במשטרה הדגישו כי על אף , שלא הוגשה כל בקשה לקיום המחאה ולא בוצע כל תיאום מקדים, המשטרה נערכת כדי לאפשר את קיומה של המחאה ולאפשר את חופש הביטוי וזכות המחאה.

"לצורך קיום המחאה, המשטרה הקצתה מתחם בצומת הרחובות הסוללים/רחוב תובל/דרך השלום ואלו ייחסמו לתנועת כלי רכב משעה 16:30. המפגינים יוכלו לקיים את מחאתם במתחם ובה בעת, המשטרה תוכל לשמור על בטחונם של המשתתפים, תקיים את הסדר הציבורי והזרמת התנועה , תוך מזעור הפגיעה בשגרת החיים של התושבים המתגוררים באזור", נמסר מהמשטרה.

במשטרה מבהירים כי לא יאפשרו קיום תהלוכה, זאת משלא הוגשה בקשה לקיומה של תהלוכה ולא נעשה כל תיאום בעניין זה עם המשטרה. תהלוכה שכזו, ככל שתתהווה, תהיה בלתי חוקית והמשטרה לא תאפשר קיומה.

"קיומה של תהלוכה בלתי מתואמת, מסכנת את שלומו ובריאותו של הציבור , חושפת את הציבור לסכנות ומייצרת אתגרים של סוגיות אבטחה, סדר ציבורי ומשמעויות של שלום הציבור כמו גם בריאותו בכל הנוגע לנגיף הקורונה. ככל שתובא בפני המשטרה בקשה לקיום תהלוכה היא תיבחן לגופו של עניין", נמסר מדוברות המשטרה.

משטרת ישראל נערכת גם לקיומן של המחאות הערב בירושלים, וכוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכולם ולשמור על בטחון הציבור.

להלן הסדרי התנועה: המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון / עזה עד כיכר פריז, ואת צומת כיכר פריז מהרחובות קרן היסוד, קינג ג'ורג' ורחוב אגרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר