דיין האמת

אבל בויז'ניץ: החסיד שדאג לנוחות של האדמו"ר נפטר מהקורונה

אבל כבד בחסידות ויז'ניץ עם היוודע פטירתו של הרה"ח רבי ישראל מרדכי רייך ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ, ומי ששימש במשך שנים רבות כאחראי על תחזוקת בית המדרש הגדול (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

אבל כבד בחסידות ויז'ניץ עם היוודע פטירתו של הרה"ח רבי ישראל מרדכי רייך ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ, ומי ששימש במשך שנים רבות כאחראי על תחזוקת בית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

המנוח אושפז לפני כמה שבועות לאחר שחלה בנגיף הקורונה, מה שגרם למצבו הרפואי להידרדר מאד, כאשר מאז נלחמו הרופאים על חייו, אך בשעה האחרונה השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו.

רבי ישראל מרדכי ז"ל היה דמות מוכרת מאד בויז'ניץ, גם בשל העובדה שהוא היה זה שהמציא פתרונות כיצד להגדיל את כמות הפארנצ'עס (טריבונות) על מנת שכמה יותר חסידים יוכלו לעמוד ולצפת בעריכת ה'טישים' בחסידות. בנוסף, היה המנוח האיש שדאג לנוחות הרבי בכך שהגה בעצמו פתרונות לסטנדרים ולכיסאות ניידים, דבר שהקל מאד על הרבי במסעותיו ברחבי הארץ ובחו"ל.

אחד מהחסידים מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי רבי ישראל ז"ל היה מקושר בכל נפשו לאדמו"רי ויז'ניץ זכרונם לברכה, ולרבי יבלחט"א שכיבדו וחיבבו מאד. ר' ישראל ז"ל אהב מאד את הנוסח הויז'ניצאי בתפילות ובניגונים המיוחדים, והחסיד מספר כי היה בקיא גם בלימוד, וגם בעבודתו.

הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר