תיאלץ לפצות

גילת בנט מתחרטת: איתמר בן גביר לא סוכן שב"כ

אשתו של ח"כ בנט, שאוימה בתביעה, הביעה צער על דבריה בעבר כי אנשיו של איתמר בן גביר פרצו לביתה, ואף התנצלה בפניניו על שכתבה כי הוא מתפקד כסוכן שב"כ (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר, יונתן זינדל, פלאש 90)

לבית משפט השלום בירושלים הוגשה הערב (חמישי), הודעות פשרה בין גילת בנט, רעייתו של שר הביטחון נפתלי בנט לבין עו"ד איתמר בן גביר ומפלגת עוצמה יהודית.

כזכור, לפני הבחירות לכנסת בנט טענה, כי אנשי עוצמה יהודית פרצו לביתה וכי מדובר ב"מפלגה עבריינית וטרוריסטית". בכתב תביעה שהוגש לבית משפט השלום בירושלים בשם עוצמה ואיתמר בן גביר נטען, כי אנשי עוצמה מעולם לא פרצו לבית של בנט ברעננה וכי בנט טוענת את אשר טוענת רק כדי להכפיש את עוצמה במהלך הבחירות ובן גביר אף תבע פיצויים של רבע מיליון ש"ח. בכתב הגנה שהוגש על ידי בנט נטען כי לפי פרסומים בתקשורת בן גביר היה סוכן שב"כ.

בין הצדדים נערכה בשבועות האחרונים במיוחד לקראת תשעה באב הידברות, וכאמור לפני מספר דקות הוגשה הודעה על הסכם פשרה לסיום המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט.

בהודעה לבית המשפט נכתב, כי הצדדים הגיעו להבנות והסכמות לסיום המחלוקת, שחלקן לא יפורסמו. יחד עם זאת, גילת תפרסם הודעה בעמוד הפייסבוק שלה בה ייכתב כי:" לאחר שבדקתי את העובדות, הבנתי שטעיתי כאשר ייחסתי לאנשי עוצמה יהודית פריצה לביתי ברעננה או פעולה עבריינית כלשהי כלפי או כלפי בעלי. כמו כן, אני חוזרת בי, מן האמור בכתב ההגנה בו נטען כי איתמר בן גביר היה בעברו סוכן שב"כ. דברים אלה, נטענו ללא כל בסיס, ואני מצרה על כך"

כמו כן, בהסכם נכתב כי מלבד הבנות והסכמות שהצדדים לא מפרסמים, אפשר לגלות כי "היות וגם הגברת בנט וגם עו"ד איתמר בן גביר אוהבים את חיילי צה"ל, תעביר גילת באמצעות איתמר בן גביר, סכום כסף שנועד לפנק את חיילי צה"ל במוצבים בחברון"

עו"ד איתמר בן גביר: "מרוצה מההסכם ושמח שבמוצאי תשעה באב בזמן שבו נכון להנמיך את הלהבות ולפעול לפיוס בעם, הגענו להבנות והסכמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר