קרב במפלגה

בכיר ביהדות התורה במתקפה נגד גפני: "אי אפשר להפר סיכום, ולבוא בתלונות - 'גנבו לי'"

בכיר ביהדות התורה תקף את גפני על תלונותיו כנגד הנציגים החרדים שטירפדו לדבריו מינויים של חרדים למל"ל וטען כי גפני הפר את הסיכומים עם שאר הנציגים לטובת אנשיו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שוב מתיחות ביהדות התורה, זאת על רקע שורת מינויים שטורפדו לטענתו של ח"כ משה גפני. הבוקר (שישי), התבטא גפני נגד השותפים מ'אגודה' ואמר: "ביקשתי מראש הממשלה ואפילו סיכמתי עמו על שמות החרדים שישולבו בצוותים של מקבלי ההחלטות אבל אנשים מתוך הציבור החרדי טרפדו את זה". כך גפני בשיחה עם העיתונאי אריה זיסמן ב'יתד נאמן'.

גורם בכיר ביהדות התורה הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' להתקפה של גפני ואמר: "הצעת גפני למינוי אנשיו לתפקידים שונים במל״ל הייתה בניגוד למסוכם בישיבת הסיעה המשותפת עם ראש הממשלה. שם סוכם על דעת כולם שימונו 3 נציגים חרדים (1 לכל סיעה: שס, דגל ואגודה), בא גפני והודיע ללא תיאום על מינוי רשימת מקורביו".

הגורם מוסיף עוד, "אין חולק שיש למנות נציגים חרדים במעגל קבלת ההחלטות לחרדים בקורונה וכך היה גם בגל ראשון".

הבכיר מזכיר, כי "גפני שכח כנראה שכשהוא ביקש בגל ראשון למנות את שמואל ליטוב ובני כהן לא היתה כל התנגדות אלא להיפך. כך גם עם מינוי יהודה אבידן משס. אך אי אפשר להפר סיכום ואחכ לבוא בתלונות אכלו לי גנבו לי. תיאום בין שותפים לסיעה הוא מינימום של עבודה משותפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר