הפרסומאי והמחנך נפטר מהנגיף

אבל בבני ברק: הרה"ח שמואל שרגא קרימלובסקי ז"ל

אבל בעיר בני ברק ובחצר הקודש שומרי אמונים עם היוודע פטירתו בתל השומר של הרה"ח רבי שמואל שרגא קרימלובסקי ז"ל, לאחר שחלה בנגיף הקורונה, בן 77 בפטירתו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
רבי שמואל ז"ל עם הרבי מאשלג (צילום: יהודה פרקוביץ)

אבל בעיר בני ברק ובחצר הקודש שומרי אמונים עם היוודע פטירתו בבית החולים תל השומר של הרה"ח רבי שמואל שרגא קרימלובסקי ז"ל, לאחר שחלה בנגיף הקורונה, בן 77 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו רבי יהודה מאיר קרימלובסקי ז"ל שהיה מחשובי חסידי מודז'יץ, ובמשך עשרות שנים עסק כמחנך בתלמוד תורה, כאשר אלפי תלמידים עברו דרכו במשך השנים.

בנוסף הקים רבי שמואל יחד עם רעייתו שפרה שתח' משרד פרסום מוביל, ויחד עבדו עם בכירי המשק. בהמשך שנותיו נקשר לחסידות שומרי אמונים בבני ברק, ולאדמו"ר זצ"ל אליו היה מקושר מאד, וגם לאחר הסתלקותו המשיך ונקשר ליבלחט"א הרבי משומרי אמונים, כאשר בנוסף היה נוהג להתפלל בחצר הקודש אשלג ברחוב שד"ל בעיר, ואף להתייעץ עם הרבי.

אחד ממכריו מספר כי רבי שמואל אהב מאד את המעורבות בחינוך הילדים. "הילדים היו כל חייו, עד כדי כך שלפני כעשרים שנה אף החליט להשתתף בסדרת הסרטים לילדים של גרובייס על מנת לתת את חלקו בתחום האהוב עליו" הוא אומר.

המנוח אושפז לפני כשבוע בבית החולים לאחר שחלה בנגיף הקורונה, ובשעה האחרונה השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של רעייתו, ילדיו ובני משפחתו המורחבת, ההולכים בדרך התורה.

יצויין כי בפעילות מהירה של יואל הר-אבן מבית החולים תל השומר ואיש החסד אלי ברונר, סודר שהלווייתו תוכל להתקיים עוד הצהריים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר