צפו בתיעוד

כך העצב של חתן בר המצווה המבודד הפך לשמחה

את שמחת בר המצווה הזו לא ישכחו מאות משכניו של הנער בן ה-13 השוהה בבידוד, אך בעיקר לא הוא עצמו, שלא שיער שהעצב בו היה שרוי יהפוך לעליצות שהדביקה רחוב שלם. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: 'השמחה תנצח'/עזר מציון)

מאות מתושבי מודיעין עילית חגגו לנער בן 13 שנמצא בבידוד בשל חולה קורונה במשפחתו, שמחת בר מצווה ברחובה של עיר, באירוע מרגש במיוחד.

הכל החל כאשר בבוקר ערב שבת האחרון קיבל נתי שפיגל, מאנשי החסד הבולטים במודיעין עילית, שיחת טלפון מאם לנער שבאותו יום חל בר המצווה שלו, וכשקולה חנוק מדמעות תיארה: "התכניות לבר מצווה היו רבות, אבל אחד הילדים חולה בקורונה, כל המשפחה בבידוד והעצבות מורגשת בבית".

"אני לא יתן להם להיות עצובים", חשב לעצמו שפיגל, מנהל סניף 'עזר מציון' בעיר, ויצר מיד קשר טלפוני עם מנכ"ל ארגון החסד 'השמחה תנצח' שמואל גיטלר.

שעה בלבד חלפה, וגיטלר ואנשיו התמקמו להם בחניה שממול ביתו של חתן בר המצווה עם בלוני הליום שעליהם הספרה 13, כשלצידם צוות מוזיקלי שכלל את הקלידן יהודה שץ והזמר אברהם משה ברדוגו.

"בתוך שניות השמחה פרצה מאליה", מתאר ל'כיכר השבת' אחד משכניה של המשפחה המבודדת, "רבים מדיירי רחוב משך חכמה יצאו מחוץ לביתם ופתחו בריקודים מול ביתו של הנער בן ה-13".

שמחת בר המצווה הספונטנית כללה את כל המוטיבים המוכרים, כשגם על שירת 'גראמען' מרגשת לא פסחו השכנים ואנשי 'השמחה תנצח'.

בסיום האירוע, עליו השקיף כל העת הנער מחלון חדרו, הועברו אליו ערכת מתנות בהם ספר תורני, נגן mp3 וסידור מעור לתפילין. גם בני משפחתו נהנו, מעוגת יום הולדת מושקעת.

"היה מרגש להשתתף בכזו שמחת בר מצווה, ולראות את החיוך בפניו של הנער, שתחילה היה כל כך עצוב", סיכמו השכנים והמתנדבים בארגוני החסד.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר