מחשובי חסידי סלונים

נדבק בקורונה: המחנך רבי משה וועג ז"ל

שבועיים בלבד נדרשו לנגיף הקורונה כדי למוטט את מערכות גופו של איש החינוך הוותיק רבי משה וועג; במהלך השבת הסתלק לעולמו האיש שהעמיד דורות של תלמידים (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(באדיבות המשפחה)

אבל בחסידות סלונים: היום (שבת) נפטר בבית החולים הדסה עין כרם הרה"ח רבי משה וועג ז"ל, מזקני וחשובי החסידים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 93.

בצעירותו התגורר המנוח בעיר טבריה, שם עסק בניהול חנות למכירת כלי כסף, ולפני כעשור עבר לשכונת מעלות דפנה בירושלים, ומאז היה מגיע בקביעות לבית המדרש סלונים שברחוב סלנט, מבלי להחסיר שום תפילה או 'טיש' - גם לעת זקנותו.

רבי משה ז"ל היה מקורב מאד לאדמו"ר מסלונים, ודמות מפורסמת מאוד בחסידות בה שימש במשך עשרות שנים כמחנך בתלמוד תורה, כאשר בנוסף נהג מדי שבוע למסור שיעור בזוהר הקדוש לקבוצת חסידים.

אחד מקרובי משפחתו מספר ל'כיכר השבת', כי המנוח היה לדמות מוערכת מאוד, וכן שקיבל ייסורים באהבה עת שיכל שניים מבניו - האחד באופן פתאומי והשני ממחלת הסרטן שייסרה אותו תקופה ארוכה.

לפני כשבועיים פונה רבי משה ז"ל לבית החולים, לאחר שחש ברע, שם הוא התגלה כחיובי לנגיף הקורונה, ומאז הידרדר מצבו הרפואי, עד אשר החזיר את נשמתו ליוצרה בשבת האחרונה, למגינת לבם של בני המשפחה ודורות של תלמידים שחייבים לו את חייהם התורניים.

המנוח השאיר אחריו משפחה מורחבת, בנים ובנות, ומאות צאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו צפויה להתקיים הערב בשעה 23:15 בבית הלוויות שמגר, ולעבור דרך בית המדרש הגדול של חסידי סלונים בשכונת מאה שערים, בדרכה לבית העלמין בעיר טבריה, שם ייטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר