התפשטות הקורונה

בגלל רפי פרץ: אלו השרים שייכנסו לבידוד

לאחר שהתברר כי השר רפי פרץ, אובחן כחולה קורונה ובתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה על ידי משרד הבריאות התברר כי מספר שרים יאלצו להיכנס בעקבותיו לבידוד (חדשות, בארץ)

השר רפי פרץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שהתברר כי שר ירושלים והמורשת רפי פרץ, יו"ר 'הבית היהודי' אובחן כחולה קורונה ובתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה על ידי נציגי משרד הבריאות התברר כי מספר שרים יאלצו להיכנס בעקבותיו לבידוד.

המדובר בשר להשכלה גבוהה זאב אלקין, השר לשירותי דת יעקב אביטן והשרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס שייכנסו לבידוד וכך גם חלק מיועציהם, וזאת נוכח חשיפתם לשר פרץ אשר נמצא כחולה מאומת.

מדוברות הכנסת נמסר כי "נציגי משרד הבריאות פנו לשרים וליועצים, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים".

השרים ועוזריהם יאלצו לשהות בבידוד עד יום ראשון הבא, 09/08, שבועיים לאחר ישיבת הממשלה בה נחשפו לשר פרץ.

יצוין כי גם השר יעקב ליצמן נפגש עם השר פרץ, אולם על פי הוראות משרד הבריאות, נוכח העובדה שליצמן כבר חלה בנגיף - הוא אינו צריך להכנס לבידוד.

ביום רביעי הודיע השר פרץ כי נכנס לבידוד לאחר שמנכ"ל משרדו, אבי כהן, אובחן כחולה. ביום שישי הוא עשה בדיקת קורונה ובצאת השבת התבשר כי חולה בנגיף.

אמש כתב השר פרץ כי "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי. ‏מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר