רבע מיליון ש"ח

העירייה רוצה לתבוע את חולה הקורונה ששהה במלון

חולה קורונה מאומת, שהה במלון באילת במשך שלושה ימים וככל הנראה סיכן חיי אדם. כעת, עיריית אילת מתכננת לתבוע אותו ברבע מיליון ש"ח על פגיעה חמורה וזלזול בחוק (חדשות)

אילוסטרציה. מלון באילת (צילום: משה שי, פלאש 90)

עיריית אילת, מתכננת לתבוע את אחד האורחים ששהה במלון באילת כשהוא היה חולה בקורונה, התביעה עומדת על סך של 250 אלף שקלים.

כזכור, אמש, נחשף כי חולה קורונה מאומת, שהה במלון קלאב הוטל באילת, במשך שלושה ימים ורק לאחר שהתגלה הוחלט להרחיקו מהמלון.

כעת, עיריית אילת מתכננת לתבוע את אותו חולה בסכום של 250 אלף שקל עך כך שהוא פגע פגיעה חמורה בתדמית המלונות בעיר אילת, על זלזול בחיי אדם ועל הזלזול בחוק.

בראיון לחברת החדשות, סיפר חולה הקורונה, "הגיעו להוציא אותי מהבית מלון לעיניי כולם, כולם צילמו אותי, מה קרה? למה לעשות ככה? אנחנו אנשים מכובדים. אני מתחייב שלא נכנסתי לבריכה או לשירותים הציבוריים במלון".

"כעת נשאר לי עוד כמה ימים של בידוד ואני נקי לגמרי, אבל לא ידעתי שאני צריך להיות בבידוד ושאני מסכן חיי אדם", כך טען הערב בשיחה עם חברת החדשות.

במכתב במסירה אישית שנשלח לאזרח, כתב עו"ד ד"ר אופיר מילר בשם ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי והתאגיד העירוני לתיירות אילת בע"מ: "העובדה, כי בחרת לצאת מפתח ביתך, שהייתך בבית מלון ושהיה במרחב הציבורי בעיר אילת הינה הפרה בוטה של חובת ותנאי הבידוד תוך סיכון ממשי להדביק ולהפיץ את מחלת הקורונה ולסכן את כלל הציבור".

"עיריית אילת והעומד בראשה באמצעות התאגיד העירוני לתיירות, משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לשמור, לעודד ולפתח את תחום התיירות בעיר אילת, במיוחד בימים אלו בהם קיימת פגיעה כלכלית גדולה בענף התיירות ובתושבי העיר עקב התפשטות נגיף הקורונה בישראל".

"על רקע התנהלותו חסרת האחריות של האזרח, החליט כאמור ראש עיריית אילת לתבוע את האזרח בסך של 250,000 ש"ח כנגד הנזקים שגרם בהתנהגותו לשיקום ביטחונם של הנופשים הרבים הפוקדים את העיר. את סכום התביעה נדרש האזרח לשלם תוך 7 ימים, באם יבחר לא לעשות כן, תוגש נגדו תביעה אזרחית בערכאות המתאימות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר