פרס הראשון לציון

תחרות חיבורים תורניים לזכרו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל

חשיפה: בקרוב צפויה עיריית ירושלים להודיע על השקת תחרות חיבורים תורניים חדשה, פרס 'הראשון לציון' לזכרו הטהור של מרן רבינו פוסק הדור הראשון לציון רבי עובדיה יוסף זיע"א (חרדים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

על היוזמה להוציא לפועל את התחרות, הכריז ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, בכינוס מיוחד של הרבנות הראשית שהתקיים בג' בחשוון תש"פ בבית מרן זיע"א.

התחרות תוקדש לפסיקתו ההלכתית של מרן זיע"א וייטלו בה חלק אלפי אברכים ובני הישיבות תושבי ירושלים ההולכים לאור פסקי ההלכה של מרן. החיבורים התורניים יוגשו לוועדה שבראשה יעמוד בנו של מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א יבדל"א מרן הראשון לציון רבינו יצחק יוסף שליט"א. הוועדה תבחר את החיבורים התורניים המובחרים ביותר, אשר יזכו את שולחיהם במלגה מכובדת. אירוע הסיום של התחרות יתקיים בציון הקדוש של מרן זיע"א ביום פטירתו החל בג' חשוון. באירוע יוכרזו שמות הזוכים שחיבוריהם נמצאו על ידי הוועדה כעידית שבעידית בפירוש וליבון תורתו ומורשתו ההלכתית של מרן.

כאמור התכנית תצא לפועל וכבר בימים הקרובים צפויים להתפרסם פרטי התכנית, שאמורה להפוך למסורת קבועה מידי שנה בסמוך ליום פטירתו של מרן.

התחרות ביוזמת ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון ומ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן, זכתה לברכתם של גדולי ישראל בראשם נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, מרן הראשון לציון רבינו יצחק יוסף שליט"א, מרן הגאון רבי דוד יוסף שליט"א, חברי מועצת חכמי התורה ובני משפחתו של מרן, שבירכו על היוזמה החשובה שתביא להגברת הלימוד והעיון בדרכו ההלכתית של מרן.

ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: 'הייתה לי הזכות לקבל את ברכת הדרך של מרן, שבועות ספורים לפני הסתלקותו לגנזי מרומים, שבירך אותי בכניסתי לפוליטיקה בירושלים. היום אני זוכה בתפקידי כראש עיריית ירושלים להקים מפעל הנצחה לדרכו ההלכתית ולמורשת המפוארת שהותיר לדורות הבאים'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר