קואליציה ואופוזיציה

הוגשה הצעת חוק לביטול חוק ההתנתקות

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הגיש הצעת חוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון: "הצעה חשובה שתתקן עוול שנגרם למתיישבים. אחת המשימות הכי חשובות שלי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הגיש - יחד עם ח"כ בצלאל סמוטריץ'- את הצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון: "הצעת חוק חשובה שתתקן עוול שנגרם למתיישבים רבים. אחת המשימות הכי חשובות שלי".

הצעת החוק מבקשת לבטל את הסעיף בחוק ההתנתקות המגביל את חופש התנועה של ישראלים באיזורים שנעקרו בגירוש בצפון השומרון. איזורים אלו נשארו כולם בשליטה ישראלית מלאה בניגוד ליישובי גוש קטיף.

לדברי ח"כ זוהר: "מדובר בהצעת חוק חשובה שתתקן עוול שנגרם למתיישבים רבים ביהודה ושומרון, אנחנו צריכים לבטל את אותה גזרה איומה על האנשים היקרים הללו למען ארץ ישראל.

"כשנבחרתי לתפקיד יו"ר הקואליציה חרטתי על דגלי והתחייבתי שבענייני ארץ ישראל, אני לא אתפשר, ואני אאבק מול כל גורם שצריך כדי להביא לארץ ישראל את ההישגים שמגיעים לארץ הקדושה שלנו. ולכן הצעת החוק הזו היא אחת המשימות הכי חשובות שלי ונעשה הכל כדי להשלים את המהלך".

הקצין הדתי שפיקד על פינוי גוש קטיף מדבר

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון שגורש בעצמו משא - נור , אמר: "15 שנה מהגירוש אין יום, אין יום אין לילה שאני לא כואב את הגירוש. זה לא עוול פרטי כלפי כאזרח שגורש מביתו או כראש המועצה האזורית שומרון, הגירוש היה פשע, וחוק ההתנתקות הוא אות קין בספר החוקים של מדינת ישראל.

"וכאדם ציוני, כאזרחים ציונים במדינת ישראל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כל יום שעובר שאות הקין הזו הפשע הזה רשום בספר החוקים זו בושה למדינת ישראל, בושה לכל אדם ציוני.

"אני קורא לראש הממשלה, אמץ את הצעת החוק הזו אין תשובה נכונה יותר לרצחנות מעזה לרצחנות מסוריה, אין תשובה נכונה יותר לשונאי ישראל. אני משוכנע שהפעם נצליח להעביר את הצעת החוק הזו בדרך להקמת הישובים מחדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר