בצל המשבר

סקר: נתניהו מתייצב, 'כחול לבן' מידרדרת

סקר חדש של מכון דיירקט פולס המתפרסם הבוקר, מגלה כי מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו מתאוששים ומתייצבים על 35 מנדטים. לפיד עומד על 18 מנדטים (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90)

סקר חדש של מכון 'דיירקט פולס' המתפרסם הבוקר (שלישי), מגלה כי מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו מתאוששים ומתייצבים על 35 מנדטים.

''יש עתיד-תל''ם'' של יאיר לפיד ומשה יעלון עם 18 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת בראשות איימן עודה זוכה ב-16 מנדטים.

מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט עולה ל-12 מנדטים, סיעת ש"ס של אריה דרעי עם עשרה מנדטים ומפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ מקבלת רק תשעה מנדטים.

ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מקבלת שמונה מנדטים, סיעת יהדות התורה עם שבעה מנדטים, מפלגת מרצ זוכה בחמישה מנדטים.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן: דרך ארץ של יועז הנדל וצבי האוזר (2.3), העבודה בראשות עמיר פרץ (1.1), עוצמה יהודית (0.4), מפלגת גשר של אורלי לוי אבקסיס (0.4) והבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ (0.3).

בחלוקה לגושים, הימין עם 64 מנדטים, השמאל והערבים עם 48, אביגדור ליברמן עם שמונה מנדטים.

בתוך כך, שר הביטחון וראש הממשלה החלופי בני גנץ התייחס הבוקר בריאיון באולפן ynet לאפשרות שמשבר התקציב יוביל לבחירות ואמר: "מי שלא יעמוד בהסכם, שנחתם לפני שלושה חודשים בלבד, שיסביר אחר כך מה קרה. גם החרדים וכל השותפים ערבים לקיומו של ההסכם".

גנץ הוסיף עוד, כי הקשר שלו עם החרדים "מצוין" ואמר, כי החרדים רוצים משהו יציב ומתמשך: "אני חושב שבחירות והיעדר יציבות כלכלית לא טובה לאף אחד בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר