מח"ש חוקרת

השוטר שהכה חרדי חשוד גם בשיבוש חקירה

במחלקה לחקירות שוטרים מתקדמים באינטנסיביות בחקירת השוטר שהכה את הצעיר החרדי ששאל אותו במהלך הפגנה מדוע הוא אינו עוטה מסכה • החקירה בשלבי סיום (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יצחק, בכניסה למח"ש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במחלקה לחקירות שוטרים ממשיכים בחקירת המקרה המטריד של השוטר שהכה צערי חרדי ששאל אותו, במהלך הפגנה ברחוב ירמיהו נגד הסגר, מדוע הוא אינו עוטה מסכה על פניו.

ל'כיכר השבת' נודע כי במקביל לחקירת האלימות, במח"ש גם בודקים חשד כי השוטר ניסה לשבש הליכי חקירה. עורך דינו של השוטר מכחיש.

האירוע האלים היה במהלך ההפגנות הסוערות שנערכו במשך מספר לילות, נגד הסגר שהוטל באותם ימים על מספר שכונות חרדיות בירושלים.

בראיון ל'כיכר השבת' סיפר יצחק, "עצרתי לכמה דקות, כסקרן בלבד, כדי לראות את ההפגנה. כשהבחנתי שם בשוטר בלי מסכה, שאלתי אותו 'איפה המסכה שלך', והוא - באינסטינקט - נתן לי מכה".

למה אין לך מסכה? שאל את השוטר- וחטף (צילום: לירן תמרי - מיינט ירושלים)

"בהתחלה חשבתי שזה אגרוף, אבל אחר כך הבנתי שזה היה עם מכשיר הקשר שלו. זו היתה מכה כל כך חזקה, והרגשתי בהתחלה נפיחות".

יצחק, הצעיר שהוכה סיפר, "הופתעתי, אז הלכתי לבדוק מה השם שלו, אבל לא היה לו 'תג זיהוי'. כששאלתי אותו 'מה השם שלך', הוא לא ענה לי".

החקירה האינטנסיבית במח"ש עומדת לקראת סיומה, וההערכה כעת היא שכבר בשבועות הקרובים, יעבירו את התיק לפרקליטות, לעיון וקבלת החלטה.

עורך הדין איתן להמן, המיצג את השוטר מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "ככל שיש טענה כזו ברור שהיא טענת שווא. השוטר חווה סכנה והגיב, ושיקף את הדברים. שיבוש בוודאי אין כאן".

ממח"ש לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר