דיווח מטריד

ניסיון חטיפה? יהודיה נמלטה מרכב פלסטיני

צעירה שהמתינה לטרמפ בצומת רבבה, טוענת כי הוכנסה בכח לתוך רכב עם לוחית זיהוי פלסטינית • בחסדי שמים, הצליחה לקפוץ החוצה; יהודי שעבר במקום אסף אותה (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באב תש"פ | 06.08.20
צומת רבבה (צילום: מסך, מתוך מפות גוגל)

צעירה יהודיה שהמתינה היום (חמישי) בסביבות השעה 11:00 בבוקר לטרמפ בצומת רבבה בשומרון, מדווחת כי פלסטיני ניסה לחטוף אותה. במשטרה נמסר כי הרקע הוא פלילי לאחר שהנהג ניסה לבצע עבירה חמורה.

על פי הנטען, רכב מסוג מאזדה בצבע אדום הנושא לוחית רישוי פלסטינית חלף לידה, וכעבור שניות הסתובב חזרה לצומת, לעבר תחנת האוטובוס בו המתינה.

נהג הרכב הפלסטיני, הכניס אותה בכח לתוך הרכב והחל בנסיעה מהמקום. הצעירה גילתה תושייה, ובחסדי שמיים הצליחה לברוח מהמכונית.

היא חייגה לאחותה וסיפרה לה בזמן אמת על ניסיון החטיפה, ואז נמלטה החוצה בכביש בין היישוב יקיר ליישוב החרדי עמנואל - ובכך ניצלו חייה.

נהג יהודי שחלף במקום, אסף אותה. כאשר שמע על התקרית החמורה, הסיעה את הצעירה לתחנת המשטרה ביישוב קרני שומרון, שם היא מדווחת כעת על המקרה.

במועצה המקומית קדומים הודיעו לתושבים כי "ערבים שנסעו ברכב פלסטיני העלו בכוח לרכב צעירה שהמתינה בתחנת הסעה ליד רבבה. בתושייה גדולה הצליחה הצעירה להיחלץ מהרכב תוך כדי הנסיעה ומצבה טוב ב"ה. הצבא וכוחות הביטחון עורכים סריקות בשטח כדי לאתר את הרכב ויושביו".

במועצה, רעננו את ההנחיות בנוגע לנסיעה בכבישי האזור:

  • בעמידה בתחנת הסעה חיצונית מומלץ לשהות לפחות 2 אנשים יחד.
  • יש להזין בטלפון הנייד מספרים לשעת חירום ולהתקשר דרכם ככל שעולה חלילה הצורך.
  • אין להיכנס לרכב מבלי לוודא את זהות הנהג.
  • בכל חשש בדרך יש לעדכן או להזעיק את כוחות הביטחון.
  • במקרה של תאונה עם רכב פלסטיני שנכנס בנו מאחור יש לוודא את בטיחות וביטחון המקום לפני עצירה. אין לעצור וודאי שאין לצאת מהרכב מבלי להיות משוכנעים שלא מדובר בעוקץ או בניסיון להוציאנו בכוח או לחטוף את רכבנו.

מהמשטרה נמסר כי "היום סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות צעירה בשנות ה 20 שמסרה כי בצומת גיתי אבישר שבשומרון עלתה לטרמפ לאחר שרכב עצר בצומת. במהלך הנסיעה נהג הרכב ניסה לבצע בה עבירה חמורה בכוח, ובשלב מסויים עצר בצד הדרך היא ניצלה הזדמנות וברחה והנהג המשיך בנסיעה. הצעירה נפצעה קלות.

"עם קבלת הדיווח החלו כוחות משטרה וכוחות הבטחון בביצוע פעולות חקירה לאיתור ותפיסת החשוד שזהותו ידועה. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר