"מרגיש טוב"

צבי יחזקאלי נדבק ב'קורונה': "מתנה ליום הולדת"

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 13', אובחן כחיובי לנגיף ה'קורונה'; בווידאו ל'כיכר' הוא מספר: "קיבלתי מתנה ליום הולדת; ב"ה מרגיש טוב ללא סימפטומים" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
צבי יחזקאלי (צילום: כיכר השבת)

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 13', אובחן כחיובי לנגיף ה'קורונה', לאחר שבא במגע עם חולה מאומת.

יחזקאלי, השוהה בבידוד בביתו בישוב גוש עציון, מגיש מידי שבוע פינה מיוחדת ב'כיכר השבת' על פרשת השבוע - 'ממזרח וממערב' שמה, השבוע הוא צילם את הפינה השבועית לפרשת 'עקב' מהבידוד, ושיתף בתחושות לאחר שאובחן כחולה קורונה.

‏"הפרשה הזו קשורה לחיים שלי", סיפר יחזקאלי בווידאו שצילם ל'כיכר השבת', "נולדתי בט"ו באב, השבוע חגגתי יום הולדת 50, 50 שנות השגחה של השם יתברך על יהודי אחד, זה לא נתפס. אם אני אתאר לכם מה עברתי ב-50 שנה האלה, בצבא, במלחמות, בקרבות, בהיתקלות עם מחבלים, בחדירה לשטחי אויב וברכיבות מסוכנות על אופנועים - והשם איתי כל הזמן, גם אם לא ידעתי. כמו שכתוב בפרשה: 'עיני השם בארץ ישראל מראשית שנה ועד אחרית שנה', ועל כל אדם ועל כל יהודי".

'ממזרח וממערב' עם צבי יחזקאלי על הידבקותו ב'קורונה'

בהמשך דבריו אמר: "אז 50 שנות השגחה היה לי השבוע. קיבלתי מתנה ליום הולדת, בשבוע שעבר קיבלתי הודעה להכנס לבידוד מאחר והייתי ליד חולה קורונה במושב שלי, נכנסתי לבידוד והכל ברוך ה'. אתמול עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי חיובי. אני ברוך השם מרגיש טוב ללא סימפטומים".

בעקבות הידבקותו בנגיף, מגישי המהדורה ב'חדשות 13', תמר איש שלום ואודי וסגל, וכן הפרשן הצבאי אלון בן דוד והמנכ"ל ישראל טוויטו שבאו במגע עם יחזקאלי נכנסו לבידוד, עד יום שני. מי שתגיש את המדורה בהיעדרם של איש שלום וסגל היא נגה ניר נאמן.

בתוך כך, ח"כ נפתלי בנט, יו"ר מפלגת 'ימינה', הודיע כי יכנס לבידוד אף הוא, לאחר שבא במגע עם יחזקאלי. "‏הבוקר נודע לי שלפני שבוע וחצי שהיתי מספר דקות ליד נשא קורונה, על כן ביטלתי את ‎#מסע_הפרנסה שתכננתי להיום, והכנסתי את עצמי לבידוד ביתי עד יום ראשון הקרוב. אין ולא היו לי שום תסמינים. שבת שלום לכולם", צייץ בנט בטוויטר.

מ'חדשות 13' נמסר: "החברה פועלת לפי ההנחיות וכל מי שקיבל הודעה ממשרד הבריאות או ישב בקרבתו במרחק של עד שני מטר, ע"פ בדיקה פנימית שנעשתה אצלנו, ייכנס לבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר