"למנוע קריסה"

יוארכו שעות הפעילות של לשכות ההוצאה לפועל

משרד המשפטים יפעל להרחבת שעות הפעילות של לשכות הוצאה לפועל ברחבי הארץ - גם לשעות אחר הצהריים, כדי לסייע לחייבים החוששים לאבד את מקום עבודתם (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

משרד המשפטים יפעל להרחבת שעות הפעילות של לשכות הוצאה לפועל ברחבי הארץ - גם לשעות אחר הצהריים, על מנת לאפשר לחייבים שעובדים או מפעילים עסקים בשעות הבוקר, להגיע ללשכה בלי להסתכן באובדן של מקום העבודה, וזאת ביוזמת המשנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יוסי ויצמן.

בימים האחרונים פנה עו"ד ויצמן לח"כ אוריאל בוסו (ש"ס), והציג בפניו את הנתונים הקשים מהשטח, לפיהם ישנו זינוק במספר החייבים שתלויים כנגדם הליכי הוצאה לפועל, בעוד שעות הפעילות של הלשכות מצומצמות לשעות הבוקר בלבד.

מציאות זו הקשתה על חלק מהחייבים, שחוששים לפרנסתם, להגיע ללשכות ולהסדיר את ההליכים התלויים ועומדים נגדם, לפני שאלו יהפכו להליך בלתי הפיך.

חבר הכנסת אוריאל בוסו הפנה בעניין שאילתה במליאת הכנסת, לשר המשפטים אבי ניסנקורן, ובו דרש להרחיב את שעות הפעילות של הלשכות, על מנת להתמודד עם העומס הרב והקושי של חלק מהחייבים להגיע ללשכות בשעות הפעילות הנוכחיות.

השאילתה של ח"כ אוריאל בוסו (צילום: ערוץ כנסת)

"שעות הפתיחה הנוכחיות, מונעות מאזרחים תמימים את האפשרות לממש את האופציה האחרונה שנותרה להם לפני הקריסה הכלכלית", אמר ח"כ בוסו בשאילתה לשר המשפטים, "דווקא בתקופה זו של משבר כלכלי חריף, שמאיים למוטט עסקים ומשפחות, עלינו להעניק לחייבים את מלוא האפשרויות להסדיר את החובות שלהם, בטרם יפתחו מולם הליכי הוצאה לפועל".

שר המשפטים אבי ניסנקורן, שמשרדו אמון על הפעלת לשכות ההוצאה לפועל, הבהיר בדיון, כי משרד המשפטים נחוש למצוא הסדר מניח את הדעת, שיאפשר להפעיל את הלשכות לפחות בחלק מהימים גם בשעות אחר הצהריים.

עו"ד יוסי ויצמן שיבח את הפעילות המהירה של ח"כ בוסו לפתרון מצוקת החייבים ואת התגייסות שר המשפטים למצוא הסדר לטובת החייבים: "לא יתכן שאדם יקלע לסחרחורת כלכלית, רק בגלל החשש להיעדר ממקום העבודה בבוקר, שחרב הפיטורין מאיימת מעל ראשו, בימים שלצערנו את הארץ שוטפים גלי פיטורין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר