לאחר שנדבק בנגיף

איש החסד הרה"ח רבי אברהם שטיינברג ז"ל

אבל בירושלים עם היוודע פטירתו הבוקר בבית החולים של איש ירושלים המוכר, רבי אברהם שטיינברג ז"ל, כחודש ימים בלבד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 74 בפטירתו (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
רבי אברהם שטיינברג ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א )

אבל בירושלים עם היוודע פטירתו הבוקר (שני) בבית החולים של איש ירושלים המוכר, רבי אברהם שטיינברג ז"ל, כחודש ימים בלבד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 74 בפטירתו.

רבי אברהם ז"ל נולד וגדל בירושלים והיה דמות מוכרת מאד בקרב תושבי העיר, כאשר בצעירותו שימש כמתופף בחתונות הירושלמיות, ולאחר מכן עסק לפרנסתו בניהול קייטרינג לאירועי שמחה בירושלים ואירועים כללים, ועד מהרה הפך לדמות מוכרת מאד בעולם השמחות.

אחד מבני המשפחה מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי רבי אברהם ז"ל היה נוהג לתרום באופן קבוע את הסוכרזית בהכנסת אורחים בציון הרשב"י במירון, כאשר מאות רבות של יהודים שעלו להתפלל באתרא קדישא מירון שתו לרווייה בזכותו.

בנוסף, היה רבי אברהם ז"ל נוהג להגיע מידי יום לבית המדרש סאטמר בשכונת עזרת תורה בעיר, שם היה דואג לסוכר, קפה וחלב לאנשים שבאו להתפלל במנייני חצות.

אחד ממכריו מוסיף ומספר כי רבי אברהם ז"ל היה הראשון שהצליח לשכנע לפני עשרות שנים את רבני בית הדין של העדה החרדית להתיר שימוש במערכת תופים בחתונות, דבר שלא היה מקובל אז בקרב אנשי ירושלים אשר חששו כי מדובר בכלי נגינה ממש, ובזכות רבי אברהמ'ל ההחלטה שונתה.

לפני כחודש נדבק המנוח בנגיף הקורונה, מה שגרם להידרדרות חמורה במצבו הרפואי, כאשר בימים האחרונים הוא אף סבל מדימום קשה בגופו, והבוקר החזיר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה.

זכה והותיר אחריו משפחה גדולה, בנים ובנות ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו צפויה להתקיים בשעה 13:30 בבית ההלוויות שמגר, להר המנוחות, שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר