נפתלי קמפה השיק את אלבומו החדש במופע 'קיץ חי' של "קול חי"

הזמר והיוצר נפתלי קמפה השיק סוף סוף רשמית את אלבומו השני במופע הקיץ של 'קול חי', לאחר שהמופע הקודם בוטל בעקבות הקורונה. צפו בתיעוד רחב של המופע המושקע (מוזיקה)

(צילום וידאו: ניברן ברודקאסט. צילום סטילס: דניאל נפוסי)

אמש, במופע 'קיץ חי' של 'קול חי', 'קול חי מיוזיק' ודוד פדידה, השיק הזמר נפתלי קמפה את אלבומו השני 'אנא אלך'.

המופע שהיה אמור להתקיים לפני מספר חודשים ונדחה בשל מגבלות הקורונה, התקיים אמנם על במה מושקעת ונוצצת מול אולם כמעט ריק מאדם, אבל שודר בשידור חי לעשרות אלפי צופים בקול חי, קול חי מיוזיק ובאתרים רבים ברשת לכל רחבי העולם.

את המופע ליווה הרכב מוזיקלי בניהולו של המעבד אלי קליין, שיחד עם שותפו איצי ברי אף הפיק מוזיקלית את אלבומו של קמפה. וכך, בזה אחר זה, ביצע נפתלי קמפה את מיטב שירי האלבום החדש, המוכרים והפופולריים בקרב בני הישיבות.

במרכז האירוע, נשא דברים הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו, שבירך את נפתלי קמפה וחשף כי בכל יום שישי, לאחר שיעור שמוסר במסכת חולין, הוא נוהג להאזין לתוכניתו של קמפה המשודרת ב'קול חי מיוזיק'.

במהלך המופע התארח הזמר מאיר גפני שביצע יחד עם נפתלי, בדואט, את הלהיט הגדול 'בעבור אבותינו' שזכה בשנה האחרונה להפוך כמעט להמנון הרשמי של תלמודי התורה והישיבות הקדושות.

לאחר מכן המשיך גפני למחרוזת 'אלולית' עם מיטב שירי הרגש והרחמים. במשך שעתיים וחצי הפליא קמפה בשירים וסיפורים נפלאים השוזרים מסר נוסף בלחניו המיוחדים וריתק את אלפי הצופים במופע בלתי נשכח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר