"מצב מסוכן"

גמזו: ברור לי שאנשים נדבקו בחתונת בעלזא

פרויקטור הקורונה זעם על החתונה בבעלזא, התנצל על כך שלא מינה חרדי ספרדי והתייחס לפתיחת שנת הלימודים: "א' אלול זה תאריך קדוש, זה מחזיק את עם ישראל", אמר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
החופה בחסידות בעלזא (צילום: כיכר השבת)

פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו התייחס היום (שני) לשמחת חתונת נכד האדמו"ר מבעלזא, בהשתתפות חסידים רבים ואמר כי ברור לו שיש אנשים שנדבקו שם בנגיף הקורונה.

לדבריו, בכל מקום שהמשטרה רואה שיש התקהלות אסורה של אנשים, עליה לנקוט ביד קשה ולסגור את המקום עוד לפני תחילת האירוע.

"זה מסכן בריאות. היו שם קשישים, איך אסתכל בעיניים שלהם אם הם יתאשפזו", תמה גמזו, שהוסיף: "החתונות זה מצב מאוד מסוכן. ברור לי שאנשים נדבקו שם".

גמזו אמר כי "באזור ירושלים, בחברה החרדית, מכל אלו שנבדקים כ-15% יוצאים חיוביים". בהתייחסות כללית לציבור החרדי אמר: "הוא ממושמע, אין לי תלונות".

בהמשך התייחס לשאלה בין ההפגנות ההמוניות של השמאל נגד ראש הממשלה ואמר כי "הקורונה לא מבדילה בין חתונה המונית להפגנה המונית".

בהתייחסות לפתיחת שנת הלימודים אמר: "א אלול זה תאריך קדוש, זה מחזיק את עם ישראל. מתקיימים דיונים איך שנת הלימודים תפתח".

הפרויקטור הוסיף, "רמת התחלואה בחברה החרדית היא הגבוהה ביותר בכל מדינת ישראל. לא אומר את זה כביקורת. זה מסכן את הקשישים בחברה החרדית. זה לא מפתיע, אסור שהציבור החרדי או החילוני יכעס על זה. זו התמונה. לא רצית לעשות סגרים אלא לטפל בה מבפנים. צריך להכיר את העובדה הזו".

במהלך דבריו התנצל שוב על כך שתחילה לא מינה אף חרדי ספרדי למועצה המייעצת. "עשיתי שם טעות, לוקח אחריות, התנצלתי. אמרתי שיתנו לי מועמדים וכולם יצטרפו. זה יקרה היום או מחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר