האבל בסאדיגורא

כך תיערך הלוויתו של האדמו"ר תחת איום הקורונה

בצל נגיף הקורונה והחשש מפני אירוע הידבקות המוני, פרסמו בחסידות סאדיגורא שורת הנחיות לציבור הגדול הצפוי להשתתף בהלוויתו של האדמו"ר זצ"ל שתתקיים בבני ברק (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ראשי החסידות וקציני המשטרה בפגישה (ללא קרדיט)

בחסידות סאדיגורא נערכים בקדחתנות להלוויתו הגדולה של האדמו"ר זצ"ל, שתחל בשעה 16:00 בהיכל בית המדרש הגדול, בשיכון ה' שבבני ברק, זאת בצל החשש מנגיף הקורונה.

לשם כך נערכה פגישה עם קציני המשטרה ממרחב דן, כדי לתאם עמדות ולקיים את ההלוויה באופן ראוי ושלא יגרום חלילה לסכנת הידבקות.

לאחר מכן פורסמה קריאה מיוחדת לציבור המשתתפים, להקפיד על ההנחיות של משרד הבריאות ולעטות מסיכה. בנוסף תוגבל הכניסה לבית המדרש, כאשר היא תתאפשר לאנ"ש בני 50 בלבד.

עוד הוחלט, כי המיטה תוצב בבית המדרש עד השעה 14:00 בלבד, וכי אברכים מתחת לגיל 50 יעמדו בעזרת נשים ובהיכל הסמוך, כשנשות החסידות יתרכזו בזמן ההלוויה אך ורק ברחוב גוטמכר בעיר.

בחסידות אף ארגנו אוטובוסים מיוחדים שיעמדו לרשות משתתפי ההלוויה ליד בניין הישיבה ברחוב עזרא, לשם יצעדו כולם.

יצוין, כי בצהריים אמור האדמו"ר מגור לצאת ממקום מנוחתו שבמושב בית חלקיה, כדי להגיע להלוויית האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל. כך גם האדמו"ר מצאנז, ממעונו שבנתניה.

כמו כן, האדמו"ר מויז'ניץ השוהה למנוחה בעיר צפת צפוי אף הוא להשתתף במסע ההלוויה בבני ברק, ולשוב לאחר מכן חזרה לצפת.

בנוסף, בהודעה ששוגרה בחסידות ויז'ניץ (מרכז) נקראו כלל החסידים לצאת ולחלוק כבוד אחרון לאדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל.

בבאיאן, שם היו אמורים להתחיל הערב את זמן אלול במעמד פתיחת הזמן, דחו את המעמד, בשל הוראה שיצאה מטעם האדמו"ר לפיה על כולם לצאת ולהשתתף בהלוויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר