'בשל התפשטות המגיפה'

המשטרה, לקראת הלווית הרבי מסדיגורא: "לצמצם הגעה"

במשטרה מביעים חשש רב מהשתתפות המונים בהלוויתו של האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה, ולמרות הנחיות זהירות שפורסמו, היא קוראת 'למנוע התקהלות רבת משתתפים' (אנ"ש)

דוד הכהן | כיכר השבת |
החסידים סביב מיטת האדמו"ר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעוד חסידי סאדיגורא מתכנסים כעת (שלישי) ואומרים ברגש רב פרקי תהלים סביב מיטתו של האדמו"ר זצ"ל, שנפטר אמש, בהיכל בית המדרש המרכזי בשיכון ה' שבבני ברק - במשטרה מביעים תקווה כי הלוויה לא תהפוך להתקהלות המונית, המסוכנת בשל נגיף הקורונה.

בשעות אלו נערכת המשטרה בכוחות גדולים לקראת מסע הלוויה, שיחל היום (שלישי) בשעה 16:00 בבית המדרש, ושבסיומו יסעו המשתתפים לבית העלמין בגבעתיים, שם הוא ייטמן.

למרות מספר הנחיות זהירות שכזכור כבר פורסמו מטעם החסידות, בתום פגישה עם צמרת המשטרה, זו שבה ומדגישה, כי "לנוכח התפשטות מגיפת הקורונה, יש לצמצם הגעה - זאת כדי למנוע התקהלות רבת משתתפים, שמהווה סכנה ממשית לבריאות המשתתפים".

המשטרה קוראת למשתתפי הלוויה, "להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר הציבורי וכן להקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות לעניין נגיף הקורונה במלואן, הכוללות: עטיית מסכות כל העת, איסור התקהלויות ושמירה על מרחק שני מטרים איש מרעהו".

הצבת המחסומים סביב בית המדרש

בעקבות הלוויה, הוחלט על מספר הסדרי תנועה זמניים החל מהשעה 15:00 ועד השעה 18:00, ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים בעיר בני ברק:

• רחוב ריינס
• רחוב אהרונוביץ' בקטע שבין רחוב ריינס לרחוב עזרא
• רחוב עזרא בין המספר 1 ל-20.

בנוסף, החל מהשעה 17:00 ייסגר לתנועה בהדרגה רחוב אבני זכרון בגבעתיים, בקטע שבין עליית הנוער לבין רחוב רמב"ם, ותושבי המקום ייכנסו לרחוב עם הצגת תעודת זהות. הורדה והעלאה של נוסעים, תיעשה ברחוב עליית הנוער בעיר.

בשל חסימת הרחובות הללו, פונים במשטרה ואומרים: "ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לרחובות החסומים וסביבתם, לעשות שימוש בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים. ניתן להסתייע באפליקציית WAZE וכן במוקד המידע של משטרת ישראל 110".

"אנו שבים ומדגישים", אומרים במשטרת ישראל: "בימים אלה, התקהלות רבת משתתפים מהווה סכנה ממשית ומיידית לשלום ובריאות הציבור. לכן על הציבור להקפיד הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות, וכן לצמצם הגעה - למען בריאותכם ובריאות משפחותיכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר