לפני הטיפול הרפואי

השר בני גנץ ביקר בבסיס חיל הים בחיפה • צפו

שעות ספורות לפני הטיפול הרפואי, שר הביטחון, בני גנץ, סיים ביקור בבסיס חיל הים בחיפה, ביחד עם הרמטכ"ל ומפקד חיל הים, במהלכו, שוחח עם צוות חיילי צוות סטי"ל, התעדכן בפיתוחים ואישר תכניות אופרטיביות • צפו (חדשות)

(צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון; צילום סטילס: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שעות ספורות לפני הטיפול הרפואי, שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת (שלישי) ביקור בבסיס חיל הים בחיפה, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, ומפקד חיל הים אלוף אלי שרביט.

השר גנץ נפגש ושוחח עם צוות חיילי צוות סטי"ל, התעדכן בפיתוחים החדשים בחיל הים ואישר תכניות אופרטיביות.

כפי שדווח מוקדם יותר, השר בני גנץ, יגיע הערב לבית החולים שיבא תל השומר על מנת לעבור פרוצדורה רפואית אורטופדית בגבו.

בלשכתו מדגישים כי מדובר בפציעה אותה גורר שר הביטחון שנים רבות עוד משנות שירותו הצבאי כמפקד בצנחנים ובחודשים האחרונים חלה החמרה במצב.

מוקדם יותר היום, קיים גנץ דיון חיתוך מצב בפיקוד העורף בנוגע להתקדמות הקמת מפקדת הקורונה. בדיון השתתפו מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, וראש מפקדת הקורונה, תא"ל ניסן דוידי. במהלך הביקור שוחח עם אנשי מילואים והוצגה בפניו התוכנית לתחילת הפעלת המפקדה בימים הקרובים.

בסיום ביקורו אמר גנץ: "אני נמצא כאן במפקדת הקורונה החדשה שהחלה לפעול. אנחנו נראה את ההישגים בימים הקרובים, קצב הפעולה שלה ילך ויגבר, היעילות שלה תלך ותשתפר, התוצאות תהיינה יותר טובות.

שר הביטחון התייחס לטרור הלבונים ואמר: "במקביל בדרום חמאס מאפשר להמשיך להפריח בלוני תבערה ובלוני נפץ למדינת ישראל, אנחנו לא מוכנים לקבל את זה וסגרנו את מעבר כרם שלום כתוצאה מכך. טוב יעשו אם יחדלו מלהפר את הביטחון והשקט במדינת ישראל. אם זה לא יקרה – נצטרך להגיב, ובעוצמה".

(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר