גלריה מסכמת

האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל הובא למנוחות • צפו

יום של אבל ומספד בחצר סאדיגורא בשל הסתלקות האדמו"ר זצוק"ל - הגיע לסיומו בסמוך לשקיעת החמה, אז נטמן הרבי לצד אביו בבית העלמין 'נחלת יצחק' • סיקור ותיעוד (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יום של אבל ומספד בחצרות חסידים בכלל ובחצר הקודש סאדיגורא בפרט, בעקבות הסתלקותו של האדמו"ר זצוק"ל - הגיע לסיומו בסביבות השעה 19:20 בערב, בבית העלמין 'נחלת יצחק' בגבעתיים, שם נטמן הרבי לצד אביו זיע"א.

פטירת האדמו"ר מסאדיגורא >>

כזכור, אמש בסביבות השעה 01:15 בלילה, הידרדר מצבו של האדמו"ר שאושפז כמה שעות קודם לכן בבית החולים שיבא - תל השומר, לאחר שהתמוטט בביתו שבבני ברק, אך לצערם של החסידים, השיב הרבי את נשמתו ליוצרה.

כשעתיים לאחר מכן הובאה המיטה אל היכל בית המדרש הגדול של החסידות, שם מיררו החסידים בבכי ואמרו פרקי תהילים לעילוי נשמתו, כאשר בשעות הבוקר הכתה הבשורה בהלם בעולם החסידי.

בשעה 16:00 החל מסע ההלוויה בבית המדרש, כשקודם לכן נקראו המשתתפים להקפיד על ההנחיות ועל עטיית מסיכות. לאחר אמירת פרקי תהילים, בירכו בניו של הרבי זצ"ל את ברכת דיין האמת, ולאחר מכן הקיפו את מיטתו מספר פעמים, כפי הנהוג בחלק מהמקומות.

יצויין כי בחצרות האדמו"רים נהוג שבשעת ההלוויה מכתירים את ממשיך דרכו של האדמו"ר ומפרסמים את צוואת הנפטר, אך בסאדיגורא הוחלט לפני ההלוויה לפרסם את פרטי הצוואה ואת זהות הממשיך רק לאחר השבעה.

לאחר אמירת פרקי התהילים, יצאה ההלוויה לרחובות העיר בני ברק כשאלפים רבים בהם אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות מלווים את הרבי לדרכו האחרונה.

בשעות הערב כאמור נטמן האדמו"ר, ולאחר מכן הגיעו בנו האבלים לבית המדרש בבני ברק שם קיבלו ניחומים מציבור החסידים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר